Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tsiisus, takki teinille 140e...huhu...ostaisitko?

Vierailija
10.03.2011 |

Itse sanoin en...sanoin et maksan MAX 80e takista. 15v poika sit laittoi 60e omista rahoista joten haettu on...musta FredPerry kevät takki, mutta kyl helvetti on KALLISTA....!!!???

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimästä voisin maksaa enemmänkin, täällä on kuitenkin koviakin pakkasia. Välikausitakeissa tuo on aika kipurajalla, riippuisi takista ja siitä, näyttääkö teini haluavan takkia merkin vai käyttökelposuuden, ulkonäön ym. takia. Jälkimmäisesssä tapauksessa ehdottaisin jotain halvempaa tai sitten jäisi jokin muu hintavampi asia saamatta.

Vierailija
22/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teineilla saa ostaa kalliita vaatteita. Vauvoille ja taaperoille pitää ehdottomasti ostaa Molot tai Ticketit, n. 200€/kpl, mutta ei teineille! Niiden pitää oppia elämää käyttämällä mahdollisimman halpoja ja huonoja vaatteita. Näin siis av-mammojen mukaan. Itse kyllä ostaisin ja ostan.

tänäkin talvena vanhat saadut haalarit + talvitakki ja 10 kirpparilta ostetut brion henkselihousut ja 15 e kengät ja 2 euron huppuhattu sekä viime talviset hanskat ja hyvin on lapsi pärjännyt.

Ens syksynä taas vertaillaan haalareita ja paljonko maksoi ja monetko tuli ostettua. Kunhan valehtelevat.

enkä ole katsonut onko muilla tarhan lapsilla minkä merkkiset vaatteet. Itseäni ei kiinnosta muiden ihmisten vaatteet tai kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten. Meidän teinillä ei kestä mikään hajoamatta

Vierailija
24/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taapero- ja leikki-ikäisten haalareihin tai takkiin ja housuihin, niin ostaisin teinillekin 140 € takin, mutta meidän teinit (poika 14 v ja tyttö 16 v) ei ole pyytäneet sellaisia. Poika kulkee huppareissa kesät talvet päivät ja yöt (Puma, Peak performance, etc) ja tyttö on kasvissyöjä keijukainen joka ompelee paljon itse ja rakastaa kirppiksiä.

Vierailija
25/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän teini olisi kovasti halunnut talveksi sellaista laskettelutakkia, joiden hinnat ovat 200-350 euroa. Siihen ei suostuttu, vaikka niitä katukuvassa näkyikin todella paljon teineillä. 140 euron takki ei tunnu edes kalliilta. Se on kummallista, että pienten lasten vaatteisiin voidaan upottaa satoja euroja, mutta isompien vaatteisiin ei sitten rahaa enää saisi kuluakaan.

Vierailija
26/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaahan lapsen haalaritkin tuon eikä mene kuin vuoden. No, ehkä teinikään ei kahta vuotta samaa takkia käytä jos kovin muotitietoinen :)

Vierailija
27/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahasta ei olisi kiinni, niin miksi en?

Vierailija
28/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen myös ostanut jo. eikä 140 euroa ole minusta mikään älytön hinta.

tosin meillä sitten tuon hintaista takkia myös pidetään pitkään.

Vierailija
29/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahkatakin, joka maksoi nykyvaluutassa n. 300 eur. Aika kallis oli siihen aikaan.. Olen nyt 24

140 eur ei ole kovin paha jos takki kestää. En ostaisi joka vuosi uutta tuohon hintaan... Tosin muutenkaan ei ole järkeä vaihtaa takkia vuosittain. Halpatakit kyllä meinaavat hajota käsiin.

Vierailija
30/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisi tuon hintaista takkia. Nyky-yhteiskunnassa kaikki tuntuu pitävän saada uutena ja "hienona", mutta meidän perhe yrittää ajatella ekologisesti vaate-asioissa ja kirppiksiä kierretään paljon ja usein. Tosin tyttöni on vasta vauva, mutta kaiken mitä olen sille ostanut, olen ostanut käytettynä. Siis ihan kaiken. Ja sama jatkuu ajassa eteenkin päin.

Vierailija
31/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on turha kuvitella saavansa noi kallista takkia ikinä kunhan pääse nyt eka teini ikään. Turhan paljon tuollaisesta takista, joka ei jos totta puhutaan näytä edes takilta

Vierailija
32/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on päätetty laittaa takkiin joku tietty summa, niin saa sitten maksaa loput itse...mutta millä rahoilla, vanhemmiltahan ne yleensä on kotoisin ne viikkorahatkin.

140e ei ole paha summa käytännöllisestä vaatteesta, mutta tuo takki oli enemmän trenditakki, imagoa varten...mutta toisaalta., pitihän sitä itekin teininä ne Levikset saada...!

Vierailija
33/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin en...sanoin et maksan MAX 80e takista. 15v poika sit laittoi 60e omista rahoista joten haettu on...musta FredPerry kevät takki, mutta kyl helvetti on KALLISTA....!!!???

MISTÄ saa takkeja ALLE 150 eurolla? Siis muutakin kuin jotain tuulitakkeja?

Vierailija
34/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä varmaan ostaisin.

Jos itse pistän saman verran saappaisiin, niin saman verran pitää irrota myös lapsen vaatteisiin kunhan on tarkoituksenmukainen.

Vierailija
35/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin merkkifriikki tiettyjen juttujen suhteen...

Vierailija
36/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISTÄ saa takkeja ALLE 150 eurolla? Siis muutakin kuin jotain tuulitakkeja?

Mun tytär osti Anttilasta kivan takin, kallis tuokin oli 79€, merkki oli joku Kone(Helsinki)..

Teineille en nyt äärettömän kalliita kamppeita hankkis, jos on kovin trendejä seuraava ja vaate jää kovin vähälle käytölle sit.

Ymmärrän rahallisen satsauksen, jos vaatetta käytetään pitkään esim. 2-5 vuotta

Vierailija
37/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lapset tulivat koulu- ja varsinkin teini-ikään...

Hienoa, että jaksatte panostaa ekologiseen ajatteluun, mutta isomman lapsen kanssa se ei vaan aina ole niin helppoa. En nyt tarkoita mitään "mun pitää saada toi kun kavereillakin on" -juttua vaan yksinkertaisesri ihan vaan sitä, että harva teini suostuu kulkemaan ainakaan koko aikaa kierrätys-/kirpparivaatteet päällä.

ostaisi tuon hintaista takkia. Nyky-yhteiskunnassa kaikki tuntuu pitävän saada uutena ja "hienona", mutta meidän perhe yrittää ajatella ekologisesti vaate-asioissa ja kirppiksiä kierretään paljon ja usein. Tosin tyttöni on vasta vauva, mutta kaiken mitä olen sille ostanut, olen ostanut käytettynä. Siis ihan kaiken. Ja sama jatkuu ajassa eteenkin päin.

Vierailija
38/47 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalliiden vaatteiden ostaminen ole periaatteessa epäekologista. Meillä ne ainakin kestävät vuosia käytössä menemättä huonoksi. Vaatteita viedään roskiin äärimmäisen harvoin ja vasta sitten kun ne ovat niin pilalla ettei kukaan niitä voisi käyttää. Minulla on muutama "ikuinen" vaatekappale. Ei niitä aikuinen saa kulumaan tai hajalle millään. Design on kaiken lisäksi ajaton.

Vierailija
39/47 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksipäs ei, jos on varaa siihen?

Vierailija
40/47 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama viikko sitten 10v pojalle takin.Maksoi 160,- halusi ja ajattelin että jos sitten kestäisikin.Meni pari viikkoa ja oli hihasta jäänyt johonkin kiinni ja oli pitkä viilto. Eilen haettiin kevät käyttöön takki.Seppälästä, 39,90.Naama oli ihan yhtä näkkärillä joten jatkossakin sinne=))!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi