Kun olin lapsi niin Joulupukin kuumassalinjassa yksi lapsi toivoi...
Että vanhemmat eivät enää kiusaisi häntä ja joulupukki veisi vanhempien kaljat pois.
Samalla vierestä kuului, kun lapsen äiti(?) komensi lasta olemaan hiljaa. :(
Tämä on jäänyt mieleen vaikka aikaa on kulunut jo varmaan 20v.
Mitähän tuollekin lapselle (tai siin nyt jo aikuiselle) kuuluu.
Kommentit (38)
Jos ei ollut kuumalinja nimellä niin sitten jollain muulla, mutta oli sama systeemin, että joulupukille sai soittaa ja välillä näytettiin piirrettyjä!
Ap
Itse en uskaltanut koskaan tehdä tuota ap:n mainitsemaa puhelua, mutta toive oli sama.
Wikipediassa oli, että Kosti on ollut kuumalinjassa eka kerran v 1991.
Ilmeisesti sitä ennen ohjelma on tullut jollain muulla nimellä.
Olen itse jo 31 ja se ohjelma tuli lapsuudessani! Siskoni vielä soitti pukille, joka taisi olla tuo Kotiranta? Nuorempana tietty:)
Taitaa täällä väittää vastaan joku just 20v sitten syntynyt, joka ei muista aikaa ennen kuumaalinjaa.
Merkitystä on tuon lapsiraukan toiveella. Saattoihan se olla joku radio-ohjelmakin johon saattoi soittaa.
5-vuotiaana ja lauloin vielä joulupuu on rakennettu:) Ja ikää mulla on 27-vuotta. En muista oliko nimi kuumalinja, mutta telkkarissa näkyi pukki...ei radiossa.
Mutta sillä nyt ei taida olla väliä..
Sama pukkikin oli. Olisin halunnut soittaa mutta miellä ei ollut puhelinta.
Joulupukin kuuma linja ohjelma on pyörinyt vuodesta 1990....
NUKUvuosina 1990...se mihin soitin itse 24-vuotta sitten oli ERINMINEN mutta vastaava toivelinja telkkarissa. Muistan soittaneeni vielä sillä vanhanajan puhelimella, jossa nrot piti pyörittää..
Onko ohjelma tullut 17 tai 20 vuotta, ihan sama. Se ei varmaan ollu tässä se pointti.
Eikö tässä jo aika moni ole sanonut, että muistaa samanlaisen ohjelman, kuin kuumalinja olleen jo ainakin 20-25v.
Pointti tässä oli varmaan se, että ap muistaa noin surullisen asian...
vuonna 1997, joten se ei ainakaan kerro ajasta yhtään mitään :)
Ja siis telkkarissa oli joulupukki jolle soitettiin. Sama systeemi kuin nyt. Olen 25-vuotias, että kyllä se aika lähelle 20 vuotta sitten on ollut. Ja en ole se ap:n mainitsema lapsi.
Minäkin olisin penskana toivonut raitista joulua, en kyllä soittanut siitä mihinkään. Meillä ei ollut edes tavan puhelinta kun olin ihan penska. Olen syntynyt 1975
Lapset välillä sanoo ihmejuttuja, joten kaikkea ei heti voi suoralta kädeltä uskoa niin kuin he sanovat. Ainakin omien lasten suusta saattaa kuulla milloin mitäkin.
voihan olla, että niitä kaljoja ei nyt niin kauheasti ollutkaan. esim. pari saunakaljaa per nokka tms. Ja se kiusaaminen: äiti on vaikka kieltänyt jotain lapsesta kivaa ja lapsi on suuttunut.
Tai sitten perheessä on ihan oikea hätä.
ensinnäkään Joulupukin kuumalinjaa ei tullut 20v sitten. Nice try.