Laittaisitko itsestäsi hyvällä maulla otetun kauniin alastonkuvan makuuhuoneesi seinälle?
Kuvitelkaa, että teistä on otettu kaunis, hyvällä maulla otettu mustavalkoinen alastonkuva. Kuvassa ei välttämättä näy kriittisistä paikoista kuin häivähdys ja aavistus.
Laittaisitko tällaisen kuvan makuuhuoneesi seinälle? Miten reagoisit, jos näkisit vastaavan ystäväsi seinällä?
Kommentit (27)
laittaisin, miksen? Sehän olisi vain taidetta, kaunis kuva. Ja olisihan se kiva että olisi sitten mummona joku kiva muistutus että mikä kissa sitä on ollutkaan :)
Mä en kuitenkaan haluaisi lasten sellaista näkevän jatkuvasti seinällä. Enkä tietty vieraidenkaan.
Lapset jo naureskelivat terveyskeskuksenssa olevaa taulua, jossa oli tyyliteltyjä alastomia ihmisiä. Mä luulen, että jos meillä kotona olis sellainen alastonkuva/taulu, niin nuo kakrut varmaan piirtäisivät vaatteet niille vaatteettomille raukoille :)
kuvaa tekemälläkään. En hitossa laittaisi.
jos se olis tosiaan sellainen, että ihan kaikkea ei näytetä ja välttämättä ei heti edes tunnista, kuka kuvassa on. Ja kuva olisi kaunis.
Kerran näin asuntoesittelyssä seinällä ison taulun, joka oli tehty asunnossa asuvan pariskunnan hääkuvasta. Se ei ollut edes mikään taidekuva vaan ihan tavallinen värikuva pariskunnasta hääpäivänä. Se oli ehkä vähän outoa...
...että onpas siinä itserakas ihminen.
En halua itsestäni kuvia seinille, varsinkaan mitään alastonkuvia. Jos haluan nähdä itseni nakuna, otan vaatteet pois ja katselen peilistä, ei siihen mitään taulua tarvita. Eikä meillä ole makuuhuoneessa tauluja.
Pitäisin vähintäänkin outona jos jollain ystävälläni olisi tällainen seinällään.