Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko itsestäsi hyvällä maulla otetun kauniin alastonkuvan makuuhuoneesi seinälle?

Vierailija
09.03.2011 |

Kuvitelkaa, että teistä on otettu kaunis, hyvällä maulla otettu mustavalkoinen alastonkuva. Kuvassa ei välttämättä näy kriittisistä paikoista kuin häivähdys ja aavistus.

Laittaisitko tällaisen kuvan makuuhuoneesi seinälle? Miten reagoisit, jos näkisit vastaavan ystäväsi seinällä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kuvissa alastomia vai vaatetettuja ihmisiä, mutta minusta omat ja oman perheen kuvat kodin seinällä kertovat aina huonosta mausta, ja ajattelen, että onpa itserakkaita ihmisiä...

Vierailija
2/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en laittaisi, mutta en paheksuisikaan. Jonkun tyyliin voi sopiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kuvissa alastomia vai vaatetettuja ihmisiä, mutta minusta omat ja oman perheen kuvat kodin seinällä kertovat aina huonosta mausta, ja ajattelen, että onpa itserakkaita ihmisiä...

Vierailija
4/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika itserakasta.

Vierailija
5/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alastonkuvaa edes säkkipimeässä...

Vierailija
6/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan se on ystäväni tekemä maalaus, jonka mallina olin minä alasti. Olenpa nolo ja itserakas!

Vierailija
7/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta omat ja oman perheen kuvat kodin seinällä kertovat aina huonosta mausta, ja ajattelen, että onpa itserakkaita ihmisiä...

Oleko tosissasi? Ei kai se nyt itserakkaudesta kerro, jos on perheen jäsenten kuvia seinällä/kirjahyllyssä tms?

Tai ehkä me sitten ollaan itserakkaita, mutta musta on kiva laittaa esille kuvia perheestämme, jotka on otettu tilnateissa, jotka merkitsevät meille jotakin tärkeää.

En ole ikinä osannut ajatella asiaa tuolta kantilta.

Ap, en itse laittaisi alastonkuvaa seinälle, mutta kyllä se varmaan jonkun muun kotiin voisi ehkä sopiakin.

Vierailija
8/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkaan ole huolissani tuosta "itserakkaudesta" mika tuntuu montaa muuta tassa ketjussa vaivaavan, mutta meilla ainakin kay sen verran perheen ulkopuolisiakin ihmisia (lasten kaverit, siivooja) jopa meidan makkarissa, etta musta olisi noloa nayttaytya heille alastomana edes kuvassa... Eika musta ole myoskaan yleensa otettu niin onnistuneita kuvia, vaatteilla tai ilman, etta haluaisin niita pitaa esilla.

Vierailija
9/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai saisi kyllä ainakin olla todella hieno kuva, että en ajattelisi sen olevan noloa.

Perhekuvien esilläpitäminen on kyllä ihan kaunista minun mielestäni.

Vierailija
10/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan vauvamahan kanssa aion ikuistaa itseni ilman vaatteita. Mutta tissit esim käden alla, ja pimppi jalan takana :) Ja makkarin seinälle ilmanmuuta.

Vierailija
11/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä olisin todella timmissä kunnossa, niin voisin hyvinkin laittaa.

En mä varmaan ajattelis mitään kummallista, jos ystäväni seinällä olis sellainen.

Vierailija
12/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla todella hyvin onnistunut ja taiteellinen kuva että sen seinäle kelpuuttaisin. Mutta kyllä voisin laittaa. Minusta oli jännää nähdä jonkun kaverin vastaava kuva, varmasti kehuisin ja saattaisin huutaa EIKÄ; MIKÄ TÄÄ ON!!?

Vierailija
13/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei

Vierailija
14/27 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kenenkään muunkaan alastonkuvaa, paitsi lastonkuva eläimestä käy. :D

Vierailija
15/27 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta semmoinen olisi hieno :)

Vierailija
16/27 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kylppärissä voisi olla tauluja niin sinne ehkä voisin laittaa. Nojoo, ei ehkä näillä läskeillä :D

Vierailija
17/27 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään vaseliinilinssillä otettua poseerausta, jossa heitän bedroom eyes -katseita kameraan.

Eräällä tuttavalla oli tällainen (ja samanlainen miehestään) makuuhuoneen seinällä, ja joutui niitä sitten ottamaan aina pois seiniltä, jos tuli remppamiestä käymään, teini-ikäisten lasten kavereita kylään tms.

Vierailija
18/27 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia kuvia on maailma täynnä, enkä itse pidä erityisesti nakukuvista, vaikka olisivat miten taiteellisia tai mallina olisi kuka hyvänsä. Itsensäpaljasteluahan se lopulta kuitenkin on.

Vierailija
19/27 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin laittaakin, olisi yksi kaunis kuva olemassakin, ei vaan onhan noita nuoruuden ajoilta enemmänkin, mutta en laita.

Vierailija
20/27 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi sellainen vaikka takaapäin otettu, että minusta näkyisi takamus ja selkä ja pää olisi sivuttain esimerkiksi ja mulla olisi edessäni joku iso pyyhe. Olen jossain nähnyt tuollaisen kuvan ja se oli ihan hieno. Siis ilman muuta mustavalkoisena tietysti. Ja siihen ohuet musta kehykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän