Kuulin varmaan väärin, että Jenni ja Kimi Räikkönen saa lapsen?
Kommentit (19)
jos tänä keväänä jomman kumman vanhempi kuolee pois.
Onkohan Kimin siemennestettä vielä koskaan ruiskahtanut Jennin pimpsukkaan?
Meille kun syntyi toinen tyttö, isä kuoli samana vuonna. Kolmas tyttö kun syntyi, appi kuoli viisi päivää aiemmin, oltiin yhtä aikaa sairaalassa. Minä synnärillä ja appi kylmiössä.
Meille kun syntyi toinen tyttö, isä kuoli samana vuonna. Kolmas tyttö kun syntyi, appi kuoli viisi päivää aiemmin, oltiin yhtä aikaa sairaalassa. Minä synnärillä ja appi kylmiössä.
isovanhemmat kuolivat 1990 ja 1992 ja isänikuoli 1995. Niin eikös 2007 ja 2009 syntynyt perheeseen vauvoja. Usein käy niin, että kun ensin kuolee sukulaisia, sitten saa uusia.
näillä asioilla....!!! Huiii!!!
isovanhemmat kuolivat 1990 ja 1992 ja isänikuoli 1995. Niin eikös 2007 ja 2009 syntynyt perheeseen vauvoja. Usein käy niin, että kun ensin kuolee sukulaisia, sitten saa uusia.
Vaikka tokihan tuo oli vitsailua :)
ja enkös mä saanut kaksi vuotta sitten lapsen. Selvä yhteys.
Esikoinen n 6kk kuoli miehen isoisä, keskimmäinen tulossa kuoli miehen mummo, kuopus tulossa niin kuoli miehen täti.
kun lähes jokaisen suvussa on ihmisiä vauvasta vaariin, ja useimmilla meistä on monia vanhoja sukulaisia. Joten on ihan luonnollista että ihmisiä kuolee. Osa saattaa kuolla lisäksi yllättäen nuorempanakin. Ja vanhojen sukulaisten lisäksi on sitten nuoria, lisääntymisiässä olevia sukulaisia, joten on ihan luonnollista että uusia vauvoja syntyy.
Minunkin molemmat mummini ovat siinä iässä, että voivat kupsahtaa hetkenä minä hyvänsä. Pari muutakin sukulaista sairastaa, joten kuolemia varmasti tulee lähiaikoina. Ja kas kummaa, meitä lisääntymisikäisiäkin on varmaan lähemmäs 30 suvussa, joten aika kumma jos ei vauvojakin tulisi lähiaikoina.
:D :D kas kummaa!
kommentoimaan viestiä 13 :)
tosin tasan kymmenen vuotta myöhemmin.
Se muuten pitää paikkansa, kun omainen kuolee tulee vauvoja sukuun,
kannattaa ruveta urakoimaan lapsenlapsia? :D Ei, hitto.
Meillä ei mun isoveljen lapsilla ole ollut minkään sortin vaikutusta. Mutta kun minä sain lapsen, meidän isä kuoli vuoden päästä. Ja kun nuorempi veljeni sai lapsen, äitimme kuoli seitsemän kuukauden päästä.
Malta odottaa.