Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittaa perhekerhoissa nämä me&i ja L&B -edustajat lastensa kanssa.

Vierailija
09.03.2011 |

Äippä on vetänyt edustamaansa vaatemerkkiä päälleen ja tietysti tenavatkin on samaan merkkiin puettuja.

Käveleviä mainoksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en kuitenkaan ole/ole ollut/enkä aio olla.

Tykkään ko. merkin vaatteista ja niitä on tullut hankittua vuosien varrella. Lapsenikin mielestä ne ovat kivoja, joten ostan niitä siis edelleen.

En koe pukeutuvani lasten vaatteisiin, vaikka joku sama kuosi onkin joskus ollut lasten vaatteissa.

Inhoan vaatteita, jotka nypppääntyvät ja kulahtavat nopeasti...näin ei ole oman kokemukseni mukaan käynyt L&B:n vaatteille.

Siis pukeutukaamme oman mielemme mukaan, ilman että se aiheuttaa siitä huolimatta toisille päänsärkeä.

Vierailija
2/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut L&B-myyjä useita vuosia sitten, ja edelleenkin meillä on lapsilla ja jonkin verran myös itselläni L&B-vaatteita. Näin oli myös jo ennen kuin aloin niitä aikanaan myydä. Myin niitä siksi, että itse tykkäsin ja hyväksi koimme, eikä tämä miksikään ole muuttunut (vaikken enää itse myy).

Vielä hauskempaa on ollut seurata niitä, jotka ovat myynnin lopettaneet Ensin ollaan oltu päästä varpaisin koko porukka samaa vaatemerkkiä (rassua isää myöten) ja sitten kun lopetetaan edustus, ei vahingossakaan ole lasten päällä enää kyseistä merkkiä.

Henkilökohtaisesti en jaksa muutenkaan ymmärtää, miksi aikuiset viitsivät pukeutua "lastenvaatteisiin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan myisi jotain tuotteita, jos en niihin itse uskoisi.

Ja varmaan edustajina saavat kivoja alennuksia

Vierailija
4/9 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huvittavaa siinä on?

Vierailija
5/9 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran niitä myyvätkin. Ei kai ne niitä muuten myis jos ei olis itte hurahtanut noihin.

Vierailija
6/9 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle tosi usein päällä L&B:tä vaikka en mikään edustaja olekaan. Itse asiassa en ole edes koskaan käynyt missään tuollaisilla kutsuilla.

Vierailija
7/9 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ollaan oltu päästä varpaisin koko porukka samaa vaatemerkkiä (rassua isää myöten) ja sitten kun lopetetaan edustus, ei vahingossakaan ole lasten päällä enää kyseistä merkkiä.

Henkilökohtaisesti en jaksa muutenkaan ymmärtää, miksi aikuiset viitsivät pukeutua "lastenvaatteisiin"

Vierailija
8/9 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka olisi puettu äipän rätti-innostuksen takia me&i tai L&B -vaatteisiin. Hassua.

ap

Vierailija
9/9 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ihmiset joissa toisten vaatteet herättävät suuria intohimoja.