Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M, Lindex, KappAhl ja Dinsko ovat opettaneet naiset pukeutumaan

Vierailija
09.03.2011 |

nuhjuisesti ja ikäänsä nähden liian teinimäisesti. Nuorekas pukeutuminen on nykyään sitä, että vetäisee ihmisten ilmoille yöpaitamaisen tunikan ja legginsit. Kengät ovat muoviset läpyskät, jotka oli pakko ostaa, koska "ne olivat niin edulliset". Aina voi itseään huijata, että tämä näyttää nyt hyvältä ja nuorekkaalta, mutta lopputulos on ainoastaan halvan näköinen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soaked in luxury, Inwear, By Malene Birger, PartTwo, Designers Remix, Philosophy Blues Original yms.

ap

Kun hallitsee tyylin ja laadun, ei sokeasti tuijota merkkeihin. Oma ajattelu sallittu!

Vierailija
22/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soaked in luxury, Inwear, By Malene Birger, PartTwo, Designers Remix, Philosophy Blues Original yms.

ap

Kun hallitsee tyylin ja laadun, ei sokeasti tuijota merkkeihin. Oma ajattelu sallittu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaatteet halpakaupoista tai kirppareilta (koska muuhun ei ole varaa), mutta kengät mulla on kalliit. Ne kestää sitten vuosia. Suosin etenkin Camper-merkkisiä kenkiä, niillä on hyvä kävellä. Din Skosta olen viimeksi ostanut ehkä 22-vuotiaana.

Vierailija
24/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaatteet halpakaupoista tai kirppareilta (koska muuhun ei ole varaa), mutta kengät mulla on kalliit. Ne kestää sitten vuosia. Suosin etenkin Camper-merkkisiä kenkiä, niillä on hyvä kävellä. Din Skosta olen viimeksi ostanut ehkä 22-vuotiaana.

Vierailija
25/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten Noa Noa ei ole laadukas vaatemerkki. Niiden vaatteet on ihania, mutta laatu ei kyllä päätä huimaa.

Vierailija
26/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiger of Sweden nyt ainakin tulee mieleen. Ja onko Filippa K ruotsalainen? Ostakaa laatua, naiset! :)

ap

Vierailija
27/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nämä ap n mainitsemat tanskalaiset merkit?

saitteja , kiitos :)

Vierailija
28/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten edellä sanoinkin. Huutonetistä en osta, en voi ostaa vaatetta sovittamatta sitä.

Vierailija
29/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Filippa K:ta Nellyssä. Tiger of Swedenilla on oma nettikauppa. Täällä myös paljon laadukkaita merkkejä:

http://www.perfectlybasics.nl/index_en.aspx?language=2

ap

Vierailija
30/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on jotain muuta kuin tietyt merkit. Esim. Filippa K:lla on tylsiä (liian) pelkistettyjä vaatteita mun makuun. Ostan milloin mistakin, merkillä ei ole väliä. Mangosta, Vilasta ja Zarasta useimmiten. Kenkiin ja laukkuihin satsaan.

Vierailija
31/32 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikasana "age-appropriate". ;)

En tieda nakyyko Suomessa "Fashion Police" (siis ajantasaisesti), mutta tuo on yksi usein siellakin esiinnostetuista pukeutumiskriteereista (mm. tilannetajun ja oman kehotyypin tuntemuksen, seka ajankohtaisuuden ohella).

Vierailija
32/32 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Companys Kamppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän