H&M, Lindex, KappAhl ja Dinsko ovat opettaneet naiset pukeutumaan
nuhjuisesti ja ikäänsä nähden liian teinimäisesti. Nuorekas pukeutuminen on nykyään sitä, että vetäisee ihmisten ilmoille yöpaitamaisen tunikan ja legginsit. Kengät ovat muoviset läpyskät, jotka oli pakko ostaa, koska "ne olivat niin edulliset". Aina voi itseään huijata, että tämä näyttää nyt hyvältä ja nuorekkaalta, mutta lopputulos on ainoastaan halvan näköinen.
Kommentit (32)
Soaked in luxury, Inwear, By Malene Birger, PartTwo, Designers Remix, Philosophy Blues Original yms.
ap
Kun hallitsee tyylin ja laadun, ei sokeasti tuijota merkkeihin. Oma ajattelu sallittu!
kyllä vaatteet halpakaupoista tai kirppareilta (koska muuhun ei ole varaa), mutta kengät mulla on kalliit. Ne kestää sitten vuosia. Suosin etenkin Camper-merkkisiä kenkiä, niillä on hyvä kävellä. Din Skosta olen viimeksi ostanut ehkä 22-vuotiaana.
kyllä vaatteet halpakaupoista tai kirppareilta (koska muuhun ei ole varaa), mutta kengät mulla on kalliit. Ne kestää sitten vuosia. Suosin etenkin Camper-merkkisiä kenkiä, niillä on hyvä kävellä. Din Skosta olen viimeksi ostanut ehkä 22-vuotiaana.
muuten Noa Noa ei ole laadukas vaatemerkki. Niiden vaatteet on ihania, mutta laatu ei kyllä päätä huimaa.
Tiger of Sweden nyt ainakin tulee mieleen. Ja onko Filippa K ruotsalainen? Ostakaa laatua, naiset! :)
ap
siis nämä ap n mainitsemat tanskalaiset merkit?
saitteja , kiitos :)
kuten edellä sanoinkin. Huutonetistä en osta, en voi ostaa vaatetta sovittamatta sitä.
ja Filippa K:ta Nellyssä. Tiger of Swedenilla on oma nettikauppa. Täällä myös paljon laadukkaita merkkejä:
http://www.perfectlybasics.nl/index_en.aspx?language=2
ap
Tyyli on jotain muuta kuin tietyt merkit. Esim. Filippa K:lla on tylsiä (liian) pelkistettyjä vaatteita mun makuun. Ostan milloin mistakin, merkillä ei ole väliä. Mangosta, Vilasta ja Zarasta useimmiten. Kenkiin ja laukkuihin satsaan.
Taikasana "age-appropriate". ;)
En tieda nakyyko Suomessa "Fashion Police" (siis ajantasaisesti), mutta tuo on yksi usein siellakin esiinnostetuista pukeutumiskriteereista (mm. tilannetajun ja oman kehotyypin tuntemuksen, seka ajankohtaisuuden ohella).
Kun hallitsee tyylin ja laadun, ei sokeasti tuijota merkkeihin. Oma ajattelu sallittu!