Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painon pudotus nutraamalla

Vierailija
09.03.2011 |

Lääkäri suositteli minulle VLCD-diettiä. Hiukan epäilyttää lähteä kokeilemaan, kun kuitenkin niin paljon rajoittaa "elämää", kun on vaan pussiruokien varassa.

Vai pitäiskö tästä projektista tehdä täysin avoin ja kertoa kaikkiin kyläpaikkoihinkin, etteivät turhaan leivo tms kun tulen kylään, koska en kuitenkaan voi syödä heidän tarjoomuksiaan. Toisaalta tuntuu tylyltä olla ottamattakaan, kun kylään menee. Ja sen verran tunnen itseäni, ettei tää alussa kestä yhtään sallittua repsua.

Muutenkin kertokaa kokemuksianne noista erittäin vähäenergisistä ruokavalioista

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suhtaudun jotenkin epäileväisesti tuohon nutraukseen. Voiko se oikeasti olla terveellistä? Toisaalta tosiaan lääkäri sitä suositteli.

Pohdiskelen asiaa loppuviikon ja jos motivaatio löytyy, niin maanantaina alotan.

ap

Vierailija
2/5 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suhtaudun jotenkin epäileväisesti tuohon nutraukseen. Voiko se oikeasti olla terveellistä? Toisaalta tosiaan lääkäri sitä suositteli.

Pohdiskelen asiaa loppuviikon ja jos motivaatio löytyy, niin maanantaina alotan.

ap

mieti vähän jos lääkäri suosittelee, apteekeissa myydään, luuletko että muutut kurpitsaksi ?

Halvemmaksi tulee syödä ns normaalia ruokaa, mutta laihdutuskeinoja voi olla paljon kalliimpiakin. Paketti maksaa reilu 10 euroa ja kestää 3 pv ja välillä voit syödä porkkanaa, 1 kg pussi kestää 3 pv.

Mene Terhi.net sivuille ja kohtaat satoja ihmisiä jotka ovat samassa tilanteessa

terveisin 1, joka uskoo nutraukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alku oli toki vähän hankalaa, mutta siihen tottui n. viikossa ja paino tippui tosi nopeasti. Niitä on nykyään niin paljon erimakuisia tuotteitakin, ja lisäksi niitä patukoitakin (joista osa on tosi hyviä!!). Mulla ei ole edes ylipainoa, nutrasin normaalipainon rajoissa, ja silti kuukaudessa lähti 8kg. Ja on myös pysynyt pois, nutraus auttoi myös siihen, että oppi syömään säännöllisesti ja makeanhimo jäi pois. Itselläni oli myös tapana tissutella viiniä iltaisin (mikä omalta osaltaan niitä kiloja toikin), auttoi siihenkin, nykyään en enää arkisin tissuttele :). Eli rohkeasti vaan, jos lääkärikin on suositellut. Ja kerro ihmeessä kylässäkin tästä, ei se mikään pakko ole siellä mitään syödä!

Vierailija
4/5 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jaksaako sitä suklaan määrää? Minä kun en ole oikein koskaan ollut suuri suklaan ystävä ja tosi suklaiselta noi vaihtoehdot vaikuttaa.

Ja miten sitten pusseilta tavalliseen ruokavalioon siirtyminen? Onko se helppoa vai aiheuttaako keittoruokavalio jotain ongelmia esim. suoliston kanssa. Niin ja oletteko jatkaneet osanutrauksella alkukuurin jälkeen vai siirtyneet suoraan kevyeen kotiruokaan?

Vierailija
5/5 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onhan niitä paljon muitakin vaihtoehtoja kuin suklaa! On lämpimiä keittojakin. Itse tykkään eniten nutriletin suklaasta ja sitten naturdietin ananas- sekä päärynäpirtelöistä. Allevolla hyviä marjaisia makuja. Itse osanutrasin jonkun aikaa täysnutrauksen jälkeen, ei tullut mitään ongelmia. Normaaliin ruokavalioon sitten pikkuhiljaa. Jos sä tosissasi haluat laihtua niin tuo on erittäin hyvä tapa, jolla ihan varmasti laihdut. Nyt vaan sun pitää kysyä itseltäsi, että haluatko laihtua, ihan oikeasti? Jos haluat niin sitten vaan nutraamaan :)! Vaikuttaa siltä, että sulla ei ole vielä motivaatio ihan kohdillaan, kun yrität keksiä noita "tekosyitä" ;). Riippuu ihmisestäkin miten nutraus sopii: mulle se sopi mainiosti, en jaksa sitä kalorien laskemista! Nutraamalla tietää miten paljon syö ja tietää samalla sen, että sillä 100% varmuudella laihtuu. Ja se motivoi! t. 2