Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko uskovainen äänestää Virheitä? Miksi, miksi ei?

Vierailija
09.03.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen ja vihreä. Vihreät nimenomaan hyväksyvät kaikki ihmiset sellaisina kuin he ovat katsomatta rotuun tai uskontokuntaan.

Vierailija
2/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolineutraalista avioliittolaista. Minä uskova en pysty äänestämään vihreitä.

Vierailija
4/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä heillä on aika yksipuolinen ajattelutapa, esim abortin suhteen, mikä ei ihan sovi kristilliseen ajatteluun heikompien puolelle asettumisesta. Mutta näitä juttuja nyt on kaikissa puolueissa, ei vihreät ole mikään poikkeus.

Vierailija
5/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oikeastaan kannatan sukupuolineutraalia avioliittolakia. Koen asian niin, että toisten parisuhteet eivät ole mitenkään minulta pois. Itse olen naimisissa oleva hetero. En ajattele tätä asiaa mitenkään hengellisestä näkökulmasta vaan ihmisoikeuksien kannalta. Myös adoptio-oikeuden antaisin homo- ja lesbopareille, sillä hyvää vanhemmuutta mitataan ihan muilla tavoin kuin seksuaalisella suuntautumisella.

Aborttiin taas suhtaudun kielteisesti, mutta en niin ehdottomasti kuin monet uskovaiset. Minusta joissakin tilanteissa abortti voi olla pienempi paha, vaikka se surullinen asia onkin.

ap

Vierailija
6/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolineutraalista avioliittolaista. Minä uskova en pysty äänestämään vihreitä.

Vaikka olenkin uskovainen, kannatan sukupuolineutraalia avioliittolakia ja kirkon ja valtion erottamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi