Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 4kk ja vanhat housut ei mahdu vieläkään jalkaan.

Vierailija
09.03.2011 |

Painan 15kg vähemmän nyt kuin aloin odottamaan, mut vanaht housut ei silti mahdu jalkaan, miten tää on mahdollista?

Mulle tuli kyl valtavan suuri vauvavatsa ja sitä on kiitettävästi jäljellä edelleen, jäikö se pysyvästi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla kasvaa jopa jalat, toisilla karvankasvuun tulee muutoksia. Minulla päärynälihavuus muuttui omenalihavuudeksi...

ehkä lantioi muutti muotoaan. Maha kyllä lähtee ajan kanssa pois.

Vierailija
2/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kuule itsellesi AIKAA palautua. Sita palautumista tapahtuu viela kahdenkin vuoden jalkeen, usko vaan :-) Se on niin yksilollista, Toiset on lahtomitoissa muutamassa kuukaudessa, toisilla menee pitkaan ja toiset ei sit ole enaa ikina...

Ma olin laatua "kestaa ikuisuus", kiloja tuli vain 13kg mutta kuule lahtivat hitaasti pois ja lantio meni kasaan viela pitkaan.

Pida huoli terveelliesta ruokavaliosta, niin kylla se vauvamahakin pienenee ja liiku ulkona kun saat sallii, mene makisia reitteja vaunujen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo raskausaikana ja niiden palautuminen vie aikaa. Hyvä nyrkkisääntö on, että palautuminen vie saman ajan kuin venyminenkin. Mun kohdalla piti ainakin paikkansa: mahduin esikoisen jälkeen vanhoihin farkkuihin ekan kerran, kun lapsi oli 9 kk. Ja silloinkin teki tiukkaa :)

Sitten on tietysti kaiken maailman karitatykkiä, jotka ovat mallin mitoissa muutama hassu kuukausi synnytyksen jälkeen, mutta niillä on luultavasti joku personal trainer piiskaamassa niitä heti, kun muksu on maailmassa.

Ole itsellesi armollinen, relaa. Kyllä sä ehdit vielä niissä vanhoissa lempifarkuissa kulkea :)

Vierailija
4/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantion muoto muuttui vissiin jotenkin, sillä koskaan en ole saanut ihania vanhoja lempifarkkujani jalkaan lasten jälkeen. Paino kuitenkin on samoissa kuin ennen odotuksia...

Samoin mulla muuttui jalan koko, sillä mitkään vanhat kengätkään eivät enää käyneet.

Ja kaikkea muuta "kivaa" muutosta on kropassa tapahtunut lasten saannin jälkeen. Mutta mitäpä noista. Lapset on ihania!

Vierailija
5/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmeisesti hyvät geenit, raskauskiloja tuli noin 10, jäivät laitokselle ja maha oli palautunut parin päivän jälkeen. Nyt lähtenyt itestään vielä jotain 5 kg ja joutunut ostaa pienempiä housuja. Enkä ole mikään kovin nuori äiti, vaan liki 30-v.

Aina ollut vaan melko hoikka ja urheilullinen.

Vierailija
6/6 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten jälkeen. Paino siis tippui takaisin, mutta luut tekivät vauvalle tilaa ja jäivät sitten leveämmälle kuin ennen. Vanhat pukujen juhlakorsetit ja farkut eivät enää menneet. Alipaino kyllä pysyi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä