Lukisiko sitä Riikka Pulkkisen Totta-kirjan vai Karin Fossumin Rakas Poona -kirjan?
Kommentit (16)
ole lukenut kumpaakaan. Mutta Pulkkisen Raja oli sellaista huttua, että tuskin tartun kyseisen kirjailijan tuotoksiin enää. Pulkkisen tuotteistaminenkin on mennyt sellaisiin mittasuhteisiin, että alkaa vähän tökkiä.
Mielestäni hypetys on ihan liioiteltua. Siis joo onhan se hieno tarina ja mitä kaikkea, mutta ihan oikein ettei Finlandiaa sillä irronnut. Jotenkin keskeneräisen oloinen juonellisesti.
Aivan mieletön kirja! Lue lue lue lue!
Pulkkisen yrittää olla kaunokirjallisuutta, mutta ihan höpöhöpöteos kuitenkin. Fossumin kirjoista tykkään, Pulkkista en tule enää lukemaan.
Fossumin kirja on kiva dekkari, Pulkkisen mainio romaani.
ainutlaatuisen upea, toisin kuin esikoisromaaninsa Raja joka oli ällö.
Mä pidän tosi paljon kaikista Fossumin kirjoista, tuo toinen ei mulle sano mitään.
Minuakin itketti lukiessa sitä. Mutta muutama hassu asiavirhe sieltä löytyi. Pulkkinen mm. kuvasi, kuinka joku mahtoi piilotella HEINÄPAALIN takana Kuhmossa 1960-luvulla. Sattui aika kovasti minun korvaani, kun 1960-luvulla sitä piiloteltiin heinäseipään takana. Paalit tulivat vasta 1980-luvulla :)
Mielestäni hypetys on ihan liioiteltua. Siis joo onhan se hieno tarina ja mitä kaikkea, mutta ihan oikein ettei Finlandiaa sillä irronnut. Jotenkin keskeneräisen oloinen juonellisesti.
muutta Riikka Pulkkisen Totta on niin upea kirja, että lue se! Luin sen joulun jälkeen ja itkin monta kertaa kirjan aikana. En tarinan koskettavuuden takia, vaan sen takia, että joku kirjailija osaakin kuvata ihmisen tunnemaailmaa niin hyvin. Mielettömän ihana kirja :)
mutta itse olen lukenut tuon Rakas Poona ja muistan että se jäi mieleen tavallista parempana kirjana.
ja se oli ainakin hyvä, toisesta en tiedä mitään.
Se oli minusta hyvä. Toista en ole lukenut.
Riikka Pulkkisen Totta oli mielettömän hyvä kirja! Suosittelen.