Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat miehet ja yh:t

Vierailija
08.03.2011 |

Luin yhdellä keskustelupalstalla äsken sinkkumiesten mielipiteitä mikä olisin kamalin nainen, minkä kanssa voisi päätyä yhteen. Yleisin vastaus oli "läski yh".

Onkohan tällainen ajattelu yleistä lapsettomien miesten keskuudessa? Tuollaisten n. 25-35 vuotiaiden mielipiteitä lähinnä mietin. Minulle oli shokki ainakin se keskustelupalsta. Ne miehet ihan aidosti vihasivat yksinhuoltajaäitejä (ja uskon niiden tarkoittavan myös yhteishuoltajuutta).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissäni neljä entistä yh:aa + minä itse, jotka kaikki löytäneet ihan kunnolliset lapsettomat miehet vierelleen,

Vierailija
2/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtavat sitten lapsettomaan naiseen heti kun sellaisen löytävät.

Omassa lähipiirissäni neljä entistä yh:aa + minä itse, jotka kaikki löytäneet ihan kunnolliset lapsettomat miehet vierelleen,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtavat sitten lapsettomaan naiseen heti kun sellaisen löytävät.

Omakin ukkoni saisi taatusti ihan helposti lapsettomankin naisen. Tuossa se kuitenkin meikäläisen kanssa porskuttaa.

Vierailija
4/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta palstoille kirjottavat miehet (tai naiset)tuskin ovat kovin kattava ryhmä yleisistä mielipiteistä.

Vierailija
5/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleinen vitsailunaihe, mutta jos joku Heidi Klum tai Angelina Jolie menisi niitä lapsilaumoineen iskemään niin olisivat varmaan innoissaan.

Vierailija
6/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin, että erittäin moni mies ottaa yh:n vaivoikseen :D

Sinäkin jo varmaan tajuat, että ihmisiä on erilaisia, sun palstalla on näitä, jotka eivät diggaa läskeistä yksinhuoltajista. Ehkä vain muka, ehkä totta.

Vierailija
7/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ole ikinä kiinnostanut miehet joilla on lapsia, aivan sama onko yh vai ei, mutta en ole kiinnostunut miehestä jolla on lapsi/lapsia jonkun toisen kanssa. Eriasia olisi ainoastaan silloin jos mies olisi leski.

Niin ja ajattelen edelleen noin vaikka totaaliyhäri olen itsekin nykyään.

Mieluummin olen yksin lapsen kanssa kuin ottaisin ukon jolla on lapsia, tai ylipäänsä ukkoa nyt ainakaan vielä ollenkaan. Mitään uusperhekuvioita en voisi koskaan kuvitellakaan, etoo jo ajatuskin. :-D

Vierailija
8/8 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin uusiosinkku, niin juttelin paljon eri miesten kanssa asiasta ihan avoimesti. Vain yksi mies sanoi, ettei halua naista, jolla on lapsia. Sen sijaan 95% miehistä tuntui hyväksyvän mainiosti naisen, jolla on 1-2 lasta. Sitten 3 tai enemmän lapsia tuntui olevan jo melkoinen kiinnostuksen laskija.

Itse kyllä juttelin fiksujen miesten kanssa, joten ehkä jos otanta olis ollut jotkut baaritiskin unelmasetät, niin tilanne olis voinut olla toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi