Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Humalatila ja tilapäinen sössötys??

Vierailija
08.03.2011 |

Eli jos olen juonut vaikka 5-6 alkoholiannosta, saattaa tulla sellainen hetkellinen pysähtyminen, että tavallaan muutun kuin patsaaksi hetkeksi, en pysty liikuttamaan kättä, en suuta tai tehdä muutakaan. Tajunta kyllä toimii samaan aikaan ja tiedostan tilan, mutta mistä tällainen voisi johtua?

Menee aina ohitse ihan hetkessä, kaverit naureskelevat, mä sanon, että oottakaa sekka, tää tuli taas.

Eli mitä se on? Tuleeko muille näitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittömästi sekä pidättäytymistä alkoholin käytöstä.Tilanteesi vaatii jatkotutkimuksia,varmasti tämä on käynyt itselläsi myös mielessä??Alkoholi vaikuttaa keskushermostoon voimakkaasti ja sinun kohdalla oireet voimakkaat

Vierailija
2/5 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista tulee vain jos juo ja menee aina ohitse.

Oletko itse lääkäri, vai miksi suosittelet lääkärissä käyntiä?

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

milläköhän hakusanoilla voisi googlesta etsiä sitten?

ap.

Vierailija
4/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hitusen lievältä epileptiseltä poissaolokohtaukselta. Epilepsiakohtaukset voivat olla niitä kuola-tärinä-kohtauksia, tai sitten lyhyitä poissaolokohtauksia, joita ei itse välttämättä edes tiedosta. Känni voi aiheuttaa lisää tuollaisia. Yleensä ihminen ei itse välttämättä tosin huomaa poissaoloa, mutta kyllä tuo on sellainen oire, että kannattaisi ehkä käydä lekurilla ennen kuin ottaa sitä viinaa taas lisää, oli mitä oli.

Vierailija
5/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neurologin tutkimuksia tarvit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän