Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjätä vahdevuosioireisen työkaverin kanssa?

Vierailija
08.03.2011 |

Ikinä ei tiedä mistä sanasta se vetää herneen nenään ja sitten ovet paukkuu ja mykkäkoulua piisaa

Ei helvetti sanon mä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät, että tämä johtuu vaihtareista? Voisiko olla, että tyyppi on vaan muuten hankala ihminen tai sillä on jotain ongelmia? Onko joskus ollut erilainen?

Vierailija
2/7 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan olla itse samassa tilanteessa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempaan parin viime vuoden aikana selkeästi

Vierailija
4/7 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että hän todellakin ylireagoi. Mutta voi olla myöskin, että sinä itse olet tunteeton ja töksäyttelevä moukka, jonka puheisiin hermostuisi kuka tahansa. Paha sanoa, kahden lauseen subjektiivisen kuvauksen perusteella.

Kai siihen auttaa vain kanssakäymisen karsiminen minimiin. Et sinä ole vastuussa aikuisen ihmisen tunteista, jos aidosti tiedät, ettet ole ollut ilkeä tai töpeksinyt!

JOS taas hänen mökötyksensä haittaa työtä, se on jo esimiesasia.

Kannattaa ensin kerätä konkreettisia esimerkkejä ja tarkkoja päivämääriä lähiajoilta tyyliin "21.2. XX kiukustui, koska olin hänen mielestään jnejnejne. Hän ei sanonut minulle sanaakaan samana päivänä ja jätti 22.2. kertomatta, että....(työtehtävän laiminlyönti)"

Kirjaa siis ylös asioita, koska kun menet esimiehelle valittamaan, hän joka tapauksessa kysyy esimerkkejä.

Samoin tuo työtoverisi yrittää todennäköisesti kiistää kaiken ja väittää sinun liioittelevan tai valehtelevan - sinulla on silloin panna pöytään faktoja.

ÄLÄ hae siinä tietenkään työtoverin mollausta tai jyräämistä, vaan teet esimiehellenne selväksi, miksi työ ei suju ja siinä tapahtuu tietokatkoista tapahtuvia virheitä. Pyydä häntä ratkomaan tilannetta ja ehdota, että voisit vaikka toimia toisen työparin kanssa tai kommunikointihäiriö voitaisiin ratkoa muuten työn uudella organisoinnilla.

Em. siis siinä tapauksessa, että työtoverin mökötys oikeasti haittaa työtä.

Vierailija
5/7 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näille sen kohtauksille on aina ollut todistajat. En todellakaan itse aiheuta niitä ja muutkin niitä ihmettelee. Pitää alkaa pitää kirjaa sen kohtauksista...

Vaikea karsia kanssakäymistä minimiin kun konttori on todella pieni

Vierailija
6/7 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näille sen kohtauksille on aina ollut todistajat. En todellakaan itse aiheuta niitä ja muutkin niitä ihmettelee. Pitää alkaa pitää kirjaa sen kohtauksista... Vaikea karsia kanssakäymistä minimiin kun konttori on todella pieni

Eli olet tekemisissä vain pakollisissa työyhteyksissä.

Ei sinun tarvitse niitä tilanteita ylös kirjata kuin siinä tapauksessa, että työ vaikeutuu ja on riski, että esimies alkaa sinua siitä tentata. Tai jos on riski, että hän valittaa SINUSTA ja syyttää työpaikkakiusaamisesta. Niinkin voi käydä, vaikka kaikkien muiden mielestä asia olisi toisinpäin.

Vierailija
7/7 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määräs mielialalääkkeet ja hommahoituu taas hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän