Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistiko miehesi naistenpäivän!

Vierailija
08.03.2011 |

Ollaan oltu miehesi kanssa 3v yhdessä ja tosi harvoin saan kukkia. Hän ei ikinä muista mitään merkkipäiviä vaikka monta kk etukäteen muistutan niistä. Eilen muistutin miestä ja tänä oli jo unhotanut sen:(. Sanoi tekosyyksi että oli ruuhka

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä mä nyt siitä pety.

Kyllä se mua rakastaa paljon ja muuten osoittaa rakkauttaan ihan tarpeeksi.

Kiireinen ja väsynyt työläinen ei aina kerkiä keskittymään muuhun kuin työhön.

Mun henkilökohtaiset merkkipäivät kyllä yleensä muistaa.

Vierailija
22/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä muisteta tuommosia niinkö ei mitään muutakaan. kukkia en saa, ellen itte käske.

turhaanpa tuota enää toivoa yllätyksiä.

vaikka aina muistutan kuinka tykkään kaikesta romanttisesta niin ihan hukkaan menee toiveet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppaanikimpun oli ostanut lähikaupasta.

Ja isänikin muistaa joka vuosi!

Vierailija
24/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kukkia ja karkkia ja siivosi ja teki ruokaa. Mies selvästi itse arvostaa naistenpäivää enemmän kuin hääpäiväämme tai syntymäpäivääni. En tiedä miksi.

Vierailija
25/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei ole väliksikään. riittää kun muistaa synttärit ja hääpäivän... ei tuo naistenpäivä ole mulle niin tärkeä, eikös olis parasta viettää se naisten kesken, menis tyttöporukalla vaikka syömään jne?! Ei sen juhlistamiseen kukkakimppua mieheltä tarvita!

Vierailija
26/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut työkomennuksella Mosambikissa. Hän muistaa "naistenpäivän" joka päivä.

Vierailija
27/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä naistenpäivä on jotenkin kiero juttu. Mut mä en juurikaan pitäis kukkasista, ne kuuluu pihalle. Enkä mistään muusta ällöilymuistamisista. Ja mun mies on silti ihana, hellä ja romanttinen.

Hyvää naistenpäivää mulle on miehet (muut kuin omani) toivotelleet pitkin päivää :-)

Vierailija
28/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siivonnut kotona keittiön kiiltäväksi ja toi kukkia :) Yhdessä oltu jo 15 vuotta

ei (onneksi) vaadi mitään naistenpäivää.

Vierailija
29/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kukkia ja karkkia ja siivosi ja teki ruokaa. Mies selvästi itse arvostaa naistenpäivää enemmän kuin hääpäiväämme tai syntymäpäivääni. En tiedä miksi.

kun naistenpäivää mainostetaan julkisesti. Teidän omia päiviä tuskin.

Vierailija
30/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naistenpäivänä yhdessä. silloin on muistanut vaikka mä en toisella kertaa edes tajunnu, että on naistenpäivä. nyt ei tainnut muistaa.. puhelimessa ei ainakaan sanonut mitään, kjohta tulee käymään, kukan kanssa tai ilman.......

toi levyn suklaata:)

Vierailija
31/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sain mieheltä onnittelutekstarin aamulla (ei ehditty nähdä kun nukuin pitempään) ja töistä tullessaan toi kukkakimpun, ja pikkutytöllemme söpön nallesoittorasian.

Vierailija
32/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverinsa kanssa lähti kaljalle äsken,tuskinpa sieltäkään kukkapuskaa hankkii

Vierailija
33/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi riittänyt ihan toivotus.

Aamulla tosin sain nukkua harvinaisesti 15 min. pidempään mutta luultavasti siksi, että olen valvonut paljon kipeän lapsen kanssa, ja mies vieläpä sunnuntaina ja eilen illalla otti omat päivätorkut (3 tuntia), vaikka olin vielä sanonut, että alan väsymyksestä ihan hajota. Piti varmaan tilien tasaamisena tuota aamun 15 min.

Vierailija
34/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä olisiko muistanut, jos ostais tänään nähty. Mutta ollaan tänään menty aivan ristiin. Minä olen lähtenyt töihin ennen miehen ja lasten heräämistä. Mies taas on ollut työasioissa kiinni koko päivän, eikä ole vielä kotiutunut.

Vierailija
35/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ja mieheni...muutama viikko seurusteltu...mutta muisti :)

Hyvää Naistenpäivää rakas tuli tekstarilla ja sitten vielä tiskas parikin kertaa vaikka kielsin :)

Vierailija
36/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi riittänyt ihan toivotus.

Aamulla tosin sain nukkua harvinaisesti 15 min. pidempään mutta luultavasti siksi, että olen valvonut paljon kipeän lapsen kanssa, ja mies vieläpä sunnuntaina ja eilen illalla otti omat päivätorkut (3 tuntia), vaikka olin vielä sanonut, että alan väsymyksestä ihan hajota. Piti varmaan tilien tasaamisena tuota aamun 15 min.

Anna kun arvaan, teillä on yksi lapsi...?

Vierailija
37/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tänään kolme ruusua (kuulemma yks jokaiselle perheen naispuoliselle... eli minulle ja kahdelle tyttärellemme :)) Ja lapsille toi karkkia. Heh, aika suloista oli, että muisti ja vielä ajatteli lapsiakin.

Vierailija
38/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotti hyvää naistenpäivää puhelimessa ja illalla, kun tuli töistä toi ruusun ?

Vierailija
39/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ex toivotti hyvää naistenpäivää.Hassua kyllä,ei koskaan aikaisemmin ole muistanut ko.päivää:O

Vierailija
40/45 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies toi töistä tullessaan upean kukkakimpun. Tätä ei ole tapahtunut koskaan aikaisemmin naistenpäivänä. - 6