Muistiko miehesi naistenpäivän!
Ollaan oltu miehesi kanssa 3v yhdessä ja tosi harvoin saan kukkia. Hän ei ikinä muista mitään merkkipäiviä vaikka monta kk etukäteen muistutan niistä. Eilen muistutin miestä ja tänä oli jo unhotanut sen:(. Sanoi tekosyyksi että oli ruuhka
Kommentit (45)
Oli jo iltavuorossa töissä, kun soitin että mitä tuon kaupasta. Äkkäsi yhtäkkiä, että nyt on naistenpäivä ja käski antaa lasten (4v ja 5v pojat)kummankin valita minule kukkia. "Sain" siis nipun valkoisia ja vaaleanpunaisia ruusuja. Asettelin ne maljakkoon itselleni olkkarin pöydälle.
Itse olin jo ehtinyt lähteä kokoukseen. Tulin juuri kotiin ja kukkakimppu odotti pöydällä. Ollaan oltu jo kohta 19v. yhdessä ja kerta oli ensimmäinen. Joten minä tivaamaan mistä moinen. Aikani tivattuani selvisi, että sählyporukassa olivat päättäneet viedä vaimoilleen kukkia. Eli pakkorako oli.
Nojoo, hyvä mies on ja osallistuva, tuo joskus ihan muuten vaan kukkia, joten annettakoon anteeksi tuollainen laumasieluisuus :)
Minusta ei haittaa, vaikkei Suomessa naistenpäivä ole sen suurempi juhla. Esim. Venäjällä paljon merkittävämpi. Parempi, että arki tasa-arvoisempaa!
"Hei ihanaa, tänään on naistenpäivä".
Ja kyse ei ole siitä, etteikö sillä oisi ollut aikaa. Nyt se jo nukkuu.
Paha on mieli...
-on työmatkalla AFRIKASSA. Molemmat setäni muistivat myös, sekä isäni, ja veljeni...itse onnittelin äitiäni ja mummiani, sekä tytärtäni...olen venäläinen, ja meilläpäin naistenpäivä on todella tärkeä, ja ihana päivä...!
Senkin rontti!