Muistiko miehesi naistenpäivän!
Ollaan oltu miehesi kanssa 3v yhdessä ja tosi harvoin saan kukkia. Hän ei ikinä muista mitään merkkipäiviä vaikka monta kk etukäteen muistutan niistä. Eilen muistutin miestä ja tänä oli jo unhotanut sen:(. Sanoi tekosyyksi että oli ruuhka
Kommentit (45)
aamulla oli valmiiksi kahvit keitettynä ja voileivät laitettuna. Kotiin tullessa toi kukkakimpun :)
naistenpäivänä yhdessä. silloin on muistanut vaikka mä en toisella kertaa edes tajunnu, että on naistenpäivä. nyt ei tainnut muistaa.. puhelimessa ei ainakaan sanonut mitään, kjohta tulee käymään, kukan kanssa tai ilman.......
tuo ruuat tänään ja illalla jäkistä ja futista penkkiurheillen,sohvalla möllötellen.parhautta.
Mutta en kyllä odottanutkaan mitään erityiskohtelua. Olen tyytyväinen että on kotona ollessaan tehnyt ihan oma aloitteisesti tiettyjä kotitöitä.
Kävi muistamassa jotain toista naista samlla kun kävi kaupassa :(
Niin että meillä näin...
Lahjoja tai kukkia ei osteta, saattaa tuoda muulloin kukkia tykkää enemmän kuin minä. Samoin tytär toivotti hyvää naistenpäivää ,kun soitti.
Vaikka eilen muistutin että tuo kukkia..
Oli siivonnut kotona keittiön kiiltäväksi ja toi kukkia :) Yhdessä oltu jo 15 vuotta
toiselta mieheltä tuli ihana naistenpäivän toivotus tekstarilla. Voi tätä elämää.
Ei tietenkään. Ei muista syntymäpäivää, nimipäivää, hääpäivää, naistenpäivästä puhumattakaan. Jouluna sain kaksi kynttilää.
antoi mulle uuden hianon puhelimen :) sellaisen tarvitsin.
toiselta mieheltä tuli ihana naistenpäivän toivotus tekstarilla. Voi tätä elämää.
Aviomieheni ei tietenkään muistanut, rakkaani kylläkin.
Aviomieheni ei tietenkään muistanut, rakkaani kylläkin.
varmaan, mutta näköjään tää naisen elämä voi olla tällaistakin.
kaupan (mies)kassa toivotti hyvää naistenpäivää :)
Meinasin vastata 'Samoin' :D
(meillä on oikeasti kiva kauppa ;) )
Ei nyt ole minunkaan mielestäni kovin tärkeä päivä. Mutta pomo muisti. Saatiin (3 naista) ruusukimput. Tosi kauniit, 20 pitkää ruusua. Kyllähän toi kivalta tuntuu. Mut saadaan kyllä, kun on Svenska dagen också...
En odota mieheltäni sellaista, mikä ei tule luonnostaan ja tunteella. Monesti Mieheni muistaa kyllä, tää päivä ei vaan ole yksi niistä.
olen kotona kipeenä vuoteessa samalla kuitenkin hoidan vauvan ja teen ruuat kaikille. Kiitokseksi olen se sohvaäijä Half baked elokuvasta. Vittu.
miespuolinen myyjä lähikaupassa. onkohan sama kauppa? meinaan miehet harvassa noissa ;)