Paljon maksaisit villasukista?
Jos siis et itse osaa/jaksa/viitsi tehdä, eikä lähipiiriin kuulu neulovia ihmisiä ja villasukille olisi kuitenkin käyttöä. Ja ihan sellaisista perussukista kyse, ei pitsivarsia eikä muita krumeluureja.
Kommentit (25)
Pienituloisena sitä kun yrittää aina kaikessa selvitä mahdollisimman edullisesti.
Koska osaan tehdä itse, en maksa villasukista kuin max 2 euroa. Nimittäin sillä hinnalla niitä saa kirppareilta, uusiakin.
Edullisimmat uudet villasukat mitä olen ostanut kierrätyskeskuksesta, ovat maksaneet 20 senttiä!
Koska osaan tehdä itse, en maksa villasukista kuin max 2 euroa. Nimittäin sillä hinnalla niitä saa kirppareilta, uusiakin.
Saatkohan lankojakaan tuohon hintaan?
Saatkohan lankojakaan tuohon hintaan?
Olen tänä talvena ostanut kirppareilta muistaakseni 8 villasukat. Halvimmat tuon 20 senttiä ja kalleimmat 2 euroa. Siksi olen ne ostanutkin, kun olivat niin edullisia.
Meilläpäin on hyvät kirppikset.
Kolmet olen antanut eteenpäin hyväntekeväisyyskeräykseen, hyvää mieltä siis eteenpäinkin.
Pakko mainita, että ostin kirpparilta käyttämättömän vauvan äp-haalarinkin keräykseen, kun maksoi ainoastaan euron.Ihmiset hinnoittelee niin eri perustein noita myymiään tavaroita.
pari maksaa jos olisi kivan näköiset. Johan langatkin maksavat puolet tuosta ja toinen puoli voi olla tekijänpalkkaa.
Eli kaverisi on tosiaan liioitellut. Paksusta langasta (esim. 7 veljestä) neulon sukat noin kuudessa tunnissa, ja olen todella nopea ja harjaantunut neuloja.
Nuo paksut villasukat ovat tosin ihan turhia, ohuet parempia. Niihin tokin aikaakin kuluu sitten enemmän...