Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksaisit villasukista?

Vierailija
08.03.2011 |

Jos siis et itse osaa/jaksa/viitsi tehdä, eikä lähipiiriin kuulu neulovia ihmisiä ja villasukille olisi kuitenkin käyttöä. Ja ihan sellaisista perussukista kyse, ei pitsivarsia eikä muita krumeluureja.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kyllä kahdella eurolla lankoja, ainakaan kunnolisia sukkiin. Maksavat 3,5 - 15 euroa..

Tavis seiskaveikoista mielestäni käypä hinta 10 e.

Itse tosin olen tutuille ja tutun tutuille erehtynyt lahjoittamaan ihan ilmaiseksi. Kun ei ymmärrä maksaa, pyytää vaan.

Vierailija
2/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä, en sen enempää, koska kaupasta saisin sitten halvemmalla jalanlämmikettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkävartisista sen kympin.

Vierailija
4/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvää konepesun kestävää villalankaa ja kauniit.

10 e on minusta käsityön halveksimista. Käsin tehty villasukka on laadultaan yleensä paljon parempi kuin koneella tehty vastaava.

Vierailija
5/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin poistoeristä ja tosi hyvistä tarjouksista. Mutta ostankin tosiaan kirppareilta niitä lankojakin. Olen ostanut myös useamman uuden/uudenveroisen kaulahuivin kirpparilta ja purkanut ne ja neulonut niistä sukkia sitten tai muuta tarpeellista.

Kirppareilta löytyy tosiaan joskus halpaa materiaalia ja tuotteita.

t. kirpparisukkien ostaja

Ei saa kyllä kahdella eurolla lankoja, ainakaan kunnolisia sukkiin. Maksavat 3,5 - 15 euroa..

Tavis seiskaveikoista mielestäni käypä hinta 10 e.

Itse tosin olen tutuille ja tutun tutuille erehtynyt lahjoittamaan ihan ilmaiseksi. Kun ei ymmärrä maksaa, pyytää vaan.

Vierailija
6/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari maksaa jos olisi kivan näköiset. Johan langatkin maksavat puolet tuosta ja toinen puoli voi olla tekijänpalkkaa.

ja montakos tuntia tuohon 5 euroon saa neuloa?

Vierailija
7/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari maksaa jos olisi kivan näköiset. Johan langatkin maksavat puolet tuosta ja toinen puoli voi olla tekijänpalkkaa.

Kaverini laski kerran, että tekee tunnissa perussukat n. kokoa 38. Eli saisi siis n. 7,5 euroa tuntipalkkaa, jos lanka on maksanut 3,5 euroa ja myisi valmiit sukat kympillä

Vierailija
8/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä voi tehdä vaikka sukkaparin kaksi, sitten?

Missään nimessä et alle vitosella myy!!

Lankakerän jos hommat 3 eurolla niin kyllä sun työsi on oltava myös siihen otettava huomioon.

ARVOSTA ITSEÄSI!!!

Tuntuu että kaupansukkiakin saa pulittaa ihan mukavilla summilla, kyllähän nyt käsintehty on arvokasta.

Jos et ota hyvää hintaa niin minusta raiskaat vaan sanaa käsityö.

Vierailija
9/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä hintaa mä olen ostanut kaikki aikuisten koon sukat tänä talvena. Halvat nuo minusta on ja enemmänkin voisin maksaa.

Vierailija
10/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on tehty jossakin kiinassa. Eikö suomalainen käsityö nyt ainakin vähän arvokkaampaa ole?

Vierailija
11/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini laski kerran, että tekee tunnissa perussukat n. kokoa 38. Eli saisi siis n. 7,5 euroa tuntipalkkaa, jos lanka on maksanut 3,5 euroa ja myisi valmiit sukat kympillä

Mahdotonta.

Vierailija
12/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota hintaa mietin. En ole villasukkien hintoja missään seurannut. Itseltäni ei sukkaparin tekeminen ihan tunnissa luonnistu, pienemmät kuin aikuiset sukat tulevat kyllä yhdessä illassa, jos intoa ja aika riittää.

Jotain 5 - 8 euron hujakoille itse mietin, taitaisi olla ihan sopiva hinta.

Vierailija
13/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnissa? Ei juam, mä halaun sen kutojan nähdä joka kutoo kaksi sukkaa tunnissa ja päätteleekin ne!!!

toi on jo maailmanennätys!!

Kandeis varmaan Quinnesin kirjaan ilmottaa!

Vierailija
14/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika tiuhaan siinäkin saa pistellä menemään.

Vierailija
15/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noissa nyt kauaa mene, jos on tottunut neuloja eikä kuviota eikä langanvaihtoja

Mahdotonta.

Vierailija
16/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä kyllä kutoo parin sukkia mutta ei tunnissa.

Vierailija
17/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä kyllä kutoo parin sukkia mutta ei tunnissa.

Vierailija
18/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukat on tehty hyvästä konepesun kestävästä villalangasta esim. 7 veljestä. Laittaisin myyjäisiin miesten sukkalle hintaa 12-20 euroa. Lasten kokoja halvemmalla.

Jos myyjäisissä myy kalliimmalla, tuleehan siitä paremmin tulojakin.

Itse en myisi uutta miesten sukkaa alle 10 eurolla. Mieluummin annan sitten ilmaiseksi sille joka tarvii.

Vierailija
19/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olis muuta elämää kuin se sukkien neulominen. Meillä ainakin on 5 lasta ja kyllä joka päivä menee aikaa moneen muuhunkin asiaan ja kun käy töissä vielä niin ei siinä hirveesti jää sukkien kutomiselle aikaa.

No sä olet kyllä sitten tosi hidas Päivässä kyllä kutoo parin sukkia mutta ei tunnissa.

Vierailija
20/25 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusista vähintää 10e pitää saada, enemmänkin jos pitkä varsi, kuvioita tms. Pienet vauvansukat ehkä sen 8e. Jos laskee lankojen hinnan ja vähän edes tekopalkkaa. En kehtaisi itse halvemmalla kyllä ostaa. Kirppishinnat asia erikseen mutta tässähän oli kyse uusista myyjäisiin tehtävistä sukista. Käsintehdyt ovat laadukkaita, jos siis ovat hyvin tehdyt. Luulisi että ihmiset tämän ymmärtävät ja maksavat käyvän hinnan. Itsellä ei ole ollut tarvetta ostaa kun mummot ovat innokkaita kutojia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä