IIIIK! Mussa on 33% ihraa, järkyttävää! Haastan teidät Porin juoksukouluun mukaan!
Toi läskin määrä tarkoittaa 23 kiloa, siis pari isoa ämpärillistä. Kuvottavaa! Lihasta paljon vähemmän, vain 28%.
Nyt lähtee läski sulamaan. Ilmoitan taistelun alkaneeksi. Toukokuun loppuun mennessä 5 kiloa veks painosta.
ALkoholi, kaikki makeat herkut ja nopsat hiilarit korvataan nyt kasvikunnalla. Lisäksi kunto ylös, Porin juoksukoulu starttaa mun osalta ensi maanantaina (mies on tämän viikon työmatkalla, joten en pääse lenkille, kun pitää vahtia muksuja. Toivottavasti säätkin lämpenisivät vähän).
Lähteekö kukaan mukaan?
T. Kata
Kommentit (3)
Outoa tässä on se, että tuo 33% on juuri ja juuri normaalin rajoissa. Painoindeksini on kuitenkin all 22. Olen siis ns. laiha (joo, en kovin laiha) läski, lihakseton plösö.
Tavoittena on pudottaa 5 kg, jolloin käsitykseni mukaan rasvaprosentin pitäisi pudota 3,5 prosenttiyksikköä eli olisi sitten 29,5% joka olisi jo ihan ok. Toivottavasti juoksu myös lisäisi vähän lihasta...
Ehkä pitää tyytyä nyt alksi (sauva-?)kävelyyn, kun täällä on niin pirskatin liukkaat kadut. Juoksukoulu alkaa kuitenkin heti kun tiet ovat vähän sulaneet.
-Kata
mutta tsemppiä sulle! Se on hyvä ohjelma. Itse olen kerran läpi tehnyt.
Panostamaan juoksemiseen sitten, kun ei enää hiihtoladuile pääse.