Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8v sanoi aamulla pirulauta kun ei löytänyt toista

Vierailija
08.03.2011 |

hanskaansa. Onko sinusta pirulauta kirosana?

(Oli eka kerta kun kuulin , eikä lapsi kiroile normaalisti).

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuva 8-vuotiaastasi ;) Pirulauta ei minusta ole paha. Itselläni on 7v ja 8v ja eivät kiroile, mutta taannoin olivat yrittäneet soittaa kännykkääni ja vastaajasta kuuluis selkeästi Voi V***u, kun en vastannut... Kotona sitten papatin aiheesta ihan urakalla!

:)

Vierailija
2/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kirosana, koska siinä lausutaan turhaan Herran nimi, Jumal' auta.

No hei haloo, itse kai sen määrittelette. Meillä oli penskana kauhean jännät paikat, kun pimeässä vessassa peilin äärellä hoettiin 10 kertaa piru-piru-piru. Sen piti sitten ilmestyä peiliin.

En minävaan nähnyt, mutta kirkua vaan piti pikin koulun käytäviä.

Toiset täällä pitävät kirota pärskäyttämistä osoituksena mahtavasta temperamentista, minä en. Päätä itse millaista kieltä kotonanne käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kun sanois pääsiästipulauta=D

Vierailija
4/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo, itse kai sen määrittelette. Päätä itse millaista kieltä kotonanne käytetään.

(Mua huvitti, mitä en tietenkään lapselle näyttänyt.Vähän kiikun kaakun, onko kirosana)

Vierailija
5/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmaan vaan huudahtanut, että NOH! ja se siitä.

Huvittaa, kun äiteet kyttäävät jokaista ähkäisiä kotona. Tulkaapa joskus koulun pihalle ennen koulun alkua tai välitunnin aikana salakuuntelemaan.

Osalla pienistä alaluokkalaisista (pojilla, tytöt alkavat kiroilla hiukan vanhempina) joka toinen sana on valehtelematta "vittu". Loppu sanavarasto vaihtelee kirjolla "homo, perkele, saatana".

Vierailija
6/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta mua naurattaa aivan kauheasti

Vierailija
7/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytkö siis, sadatteliko lapsesi? no mitä muutakaan tuo olisi ollut? pyyntö saada lisää jugurttia?

Vierailija
8/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä.

Vierailija
9/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin itsekin varmaan huudahtanut leikkisästi jotain soosoota. Onhan toi vähän sellasta manailua, mutta en tiiä, jotain pirulautaa ja vittua on vähän paha lähtä vertailemaan :D Ihmettelen vaan, että mistä 8-vuotias on oppinu sanan pirulauta, kun eihän noita himskatteja ym. kukaan enää hoe. Harmi sinänsä :)

Vierailija
10/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu täällä kyselemään, oliko joku sana ilmaisua tehostava sana. Outoa.

Selvä kysymys:" Onko sinusta pirulauta kirosana"?

En ymmärrä kysymystä.

Vierailija
11/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, että mistä 8-vuotias on oppinu sanan pirulauta, kun eihän noita himskatteja ym. kukaan enää hoe. Harmi sinänsä :)

Vierailija
12/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten on ollut eri jonossa kun on huumorintajua jaettu

Vierailija
13/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai halusiko hän lisää jugurttia? mitä "pirulauta" tarkoittaa, tehostaako se ilmaisua vai onko se jugurtinsaantipyyntö"

Vierailija
14/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa Jumalauta? Onko se niinkuin jumala ja (seisonta)lauta? Saimme tätä ennen hengellistä luettavaa kadulla.

Vierailija
15/15 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin itsekin varmaan huudahtanut leikkisästi jotain soosoota. Onhan toi vähän sellasta manailua, mutta en tiiä, jotain pirulautaa ja vittua on vähän paha lähtä vertailemaan :D Ihmettelen vaan, että mistä 8-vuotias on oppinu sanan pirulauta, kun eihän noita himskatteja ym. kukaan enää hoe. Harmi sinänsä :)

mutten "himskatti" koskaan. Ok, ikää on jo 40+, muttei tuo nyt mikään pappasanonta silti välttämättä ole... ;-)

-6-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi