Mitä sellaista sinulla on käsilaukussa mitä muilla ei ehkä ole?
Kommentit (130)
mittanauha. eihän sitä koskaan tiedä milloin löytyy jotain mittailtavaa :)
Kaverit sanoo mua hulluksi mittanaiseksi :D
No, ehkä Lontoossa asuvilla tai usein siellä käyvillä on sellainen myös, mutta en usko että kotikaupungissani juurikaan muilla on...
Karitsointi aika nyt usealla lammastilalla käsillä. Joskus uuhella lopputiineydestä tulee emättimen esiinluiskahdus. tällaista epäili ystäväni, jonka lammasta kävin katsomassa. Lusikkaa ei kuitenkaan tarvittu ja se jäi tuonne käsilaukkuuni. :D
mulla myös pahoinvointirannekkeet.
Compeed rakonestopuikko ja rakkolaastarit on yleensä aina mukana.
mutta ymmärsin aluksi tämän Compeed -tuotteen olevan jotakin synnyttäneille naisille tarkoitettua puikkoa estämään virtsankarkailua :D Piti pari kertaa lukea läpi ennenkuin hokasin.
-naulakko (sellainen n.15cm pitkä, minkä saa ruuvattua seinään)
-keikkakalenteri bändeistä, jotka ovat tulossa soittamaan ravintolaamme
-oltermannin juustokupu (mitäh??) ehkä yksvuotiaallani on jotain tekemistä tämänkin kanssa...?
-sukat kokoa 21...
Se oli siis tänään, kun vahinko sattui kauppareissulla. Ei mulla yleensä...
yksi joulupostimerkki jostain 90-luvun lopulta, markka-ajalta :D
yksi joulupostimerkki jostain 90-luvun lopulta, markka-ajalta :D
tarkalleen ottaen tälläinen:
http://www.posti.fi/postimuseo/nayttelyt/verkkonayttelyt/joulu/www/imag…
Meikkipussi missä on kaikki tarvittavat meikit.
Avaimet
Lompakko 92 sormusta
vaippa
Maito
Purkkiruoka
Lusikka
Kuitteja
Rahaa
Soitin
Vaihtovaatteet pojalle
Tigin föönausneste
Rusinoita
Tutti
Naamarasva
Nuorimmaisen. Lähti irti kun oltiin liikenteessä. On pitänyt laittaa pois, mutta en ole muistanut. Ollut siellä paperissa-tollossa varmaan kuukauden päivät...
Mulla on kynsisakset, kynsileikkurit, kynsiviila ja sellanen tikku millä työnnellään kynsinauhoja =D Ne on siis samassa rasiassa kaikki =)
Nii ja sit löytyy musta paksu tussi (ikinä kun ei tiedä jos sattuu joku julkkis tulemaan vastaan)
Appelsiini
Siinä erikoisemmat.
Aiemmin päivällä ennen siivousta sieltä löytyi ties mitä, lasten piirustuksia, lasten leluja, yskänlääkettä, jne.
antaa nopean helpotuksen tarvittaessa :DDD