Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua tajusin juuri, että mulla on ollut kk:t viimeksi 31.12

Vierailija
07.03.2011 |

ja ehkäisynä sterillisaatio, voiko tuo pettää? Sterillisaatio on tehty johtimet katkaisemalla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy varmaan hakea testiä huomenna... Mies pelkää, mulle se tietäisi hengenlähtöä:((

Vierailija
2/12 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti tietäisi hengenlähtöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo pettäminen ole kuitenkin harvinaista?

Vierailija
4/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla sattuu olemaan sairaus ja kroppani ei enää kestäisi uutta raskautta! Aborttia en halua tehdä, siksi minulle tehtiinkin sterillisaatio, kammottaa vain tuo, että kk on ollut viimeksi 31.12.

ap

Vierailija
5/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkäisynä sterillisaatio, voiko tuo pettää? Sterillisaatio on tehty johtimet katkaisemalla.

Vierailija
6/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en pidä uskottavana 34 vuotiaalla.

Vierailija
7/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jos vaikka laihtuu/lihoo, voi kuukatiskierto mennä sekaisin, ja myös stressin, lääkityksen tmv. vuoksi

-Myös vaihdevuodet voivat olla syynä (ja ne voivat alkaa myös todella varhain, jopa n.30-v)

-Ja jos ei ole säännöllinen kierto, niin heittelyä voi olla paljon, vert. minä jolla aina tasan 22 päivää ollut kierto alusta alkaen, ja kaveri jolla kaikkea parin viikon jaksoista jopa muutamaan kuukauteen.

Vierailija
8/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla sattuu olemaan sairaus ja kroppani ei enää kestäisi uutta raskautta! Aborttia en halua tehdä, siksi minulle tehtiinkin sterillisaatio, kammottaa vain tuo, että kk on ollut viimeksi 31.12. ap

vitun palikka sitten ajattelit olla raskaana ja tappaa ittes??? Todella itsekästä, oot kuvottava.

Vierailija
9/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun palikka sitten ajattelit olla raskaana ja tappaa ittes??? Todella itsekästä, oot kuvottava.

Vierailija
10/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni maksaongelma kehittyy valitettavasti huomaamatta, enkä nyt todellakaan puhu alkoholismin aiheuttamista tilanteista. Jos sulla on vaikka perussairaus,- lääkitys, ne lisäävät riskiä.

t.maksavikainen

Vierailija
11/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sterilisaation jälkeen muutaman kuukauden kuukautistauolle löytyy joku muu syy kuin raskaus. sterilisaatio voi pettää, mutta se on hyvin harvinaista: kuukautishäiriöt sen sijaan ovat niin tavallisia, että jokainen nainen niistä joskus kärsii.

älä vielä siis masennnu, tee ensin se testi. ja palaa tänne kertomaan miten kävi, ok?

Vierailija
12/12 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka tapauksessa varaa sen jälkeen ajan gynelle...

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän