Kysyin poikaystävältä että mikä on hänen henkieläin, niin hän vastasi että vompatti
Eikö miehiltä voi saada muuta kuin lapsellisia vastauksia?
Kommentit (23)
Henkieläin on kulttuurista omimista.
Mikä sinusta sitten olisi ollut parempi vastaus?
Vompattihan on spesiaali, kakkaakin kuutioita.
Mikä se sitten pitäisi olla? Aika harva meistä oikeasti vertautuu kotkaan, joutseneen tai karhuun, rotta, vompatti tai supikoira on paljon osuvampi.
Jos tekee typeriä kysymyksiä voi silti saada hyviä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta sitten olisi ollut parempi vastaus?
Tämän minäkin haluaisin tietää... Olsiko miehen pitäny sanoa että sika? - Vai kenties norsu? Entä minkä eläimen Ap itse kokee omaksi henkieläimekseen?
Vierailija kirjoitti:
Minun henkieläimeni on sika.
M41
se me uskotaan, taitaa olla aika monen suomalaisen miehen.
No siis tyhmään kysymykseen (miehen mielestä) saa todennäköisesti tyhmän vastauksen.
Henkieläin...? Kumpihan tässä oli lapsellinen...
No mitä miehesi olisi pitänyt vastata? Vompatti on hyvä eläin. Minun toteemieläimeni on muuten laiskiainen.
Taitaa poikaystävä olla Touko-Poukon fani.
Ovatko AP:n keskustelun aloitukset aina yhtä omaperäisiä ja fiksuja? Hienoa, kun kaikki on somesta lainattua.
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee typeriä kysymyksiä voi silti saada hyviä vastauksia.
Touko-Pouko on paras. Ja vompatit ovat ihania.
Jos minä sanoisin marsupilami niin mitä tyttöystävä yllä päätelisi ? Pico ja Fantasio piiroshahmojen lemmikki? Vai puhuisitko laattatektoniikasta miten Australia oli aikoinaan maayhteydessä E-Amerikkaan - näin siis naislogikalla ajateltuna.
Ois varmaan hienoa kokea olevansa joku kotka, mutta jos rehellinen olen niin sielunsisar-eläimeni on ehkä saukko.
Kummipojalta 5v. kysyttiin mikä hänen henkieläimensä on, vastaus:
"Noo... mato!"
Mä olen aina inhonnut tuollaisia typeriä kysymyksiä, joihin pitää keksiä joku älyvapaa vastaus (ja olen nainen, olisin varmaan vastannut, että sellainen, joka tappaa niitä, mikä sinä olet).
Mikäs eläin ap itse olet?
Voinko mä saada sun poikaystävän?