Antaisitko anteeksi pettämisen, siis pitempiaikaisen?
Kuukausia jatkunut suhde. Toinenkin osapuoli naimisissa, tapaamiset pikaisia olleet.
Siis mulle käynyt näin ja lasten takia tuntuu pahalta ajatus erosta, mutta ylpeys ei nyt vaan tunnu antavan millään anteeksi.
Kommentit (25)
En, en.
en vois antaa pettämistä anteeksi missään muodossa. Voisin ehkä yrittää silti jatkaa yhdessä, jos mies katuu ja todellakin tekee kaikkensa että pysyisimme yhdessä tai ottaisin hänet takaisin... luottamus toiseen sekä uskollisuus on mulle tärkeä asia, eikä sitä saa helpolla takaisin.
ja vakuuttelee rakkauttaan. Tietenkin menettää tässä myös taloudenhoitajan ja helpon elämän, jos hänet jätän. Mies vetosi myös lasten perheen säilyttämiseen. Tällä hetkellä olen kuitenkin eroamisen kannalla.
Jos olisi hoidattanut kodin ja lapset yksin minulla valehdellen olevansa työasioilla ja olisi muutenkin kohdellut minua tylysti ja epäreilusti niin olisi vaikea antaa anteeksi.
Jos taas muuten olisi asiat kunnossa ja tuo syrjähyppely hoidettu "omalla ajalla" pitäisi kai harkita anteeksiantoa. Jos mies siis samaan aikaan olisi hoitanut parisuhteensa minuun tyydyttävästi eikä perhe-elämämme olisi kärsinyt.
Kuulostaako järjettömältä :) Näin minä kuitenkin ajattelen. Parisuhteessa on monia tasoja ja henkinen hylkääminen sattuisi minuun varmasti enemmän kuin fyysinen suhde.
Parasta tietysti jos aina voitaisiin olla uskollisia, rehellisiä ja rakastavia joka tasolla!
tänään hermot kireällä ja huusin pienestäkin asiasta. Varmaan tajuavat, että on jotain vialla, vanhin on jo kuitenin 9v. Tuntuu, että olen maailman yksinäisin...
Minusta pettäminen on sairasta ja valehtelu.