Kysymys Huuto.netin noutotreffeistä?
Hei,
te kaikki, jotka olette sopineet Huutonetissä noutotreffeistä (joko itse myyneet tai noutaneet).
Miten homma on toiminut, millaisia kokemuksia, kannattaako? Onko toinen osapuoli ollut aina ajoissa? Miten olette tunnistaneet toisenne? Muuta asiaanliittyvää?
Kommentit (5)
itse (myyjä) olin viimeksi 5min myöhässä kun kaksi bussia jäi tulematta...
En sovi muihin paikkoihin kuin esim kauppakeskukseen, jonne on muutenkin asiaa.
AP tarkentaa vielä, että tarkoitan siis todellakin näitä, että sovitaan treffit vaikka johonkin kauppakeskukseen tms.
Lisää kokemuksia?
kauppakeskustreffeistä, toisella kerralla tiesin odottaa lapsiperhettä ja toisella kerralla miestä ja pikkutyttöä, vaunujen värikin oli tiedossa :)
Ja tarkka kellonaika toki sovittuna.
Jos on sovittu "treffit" kauppakeskukseen tms. paikkaan, on osapuoli tullut sovittuun aikaan ja kaikki on sujunut hyvin. Meiltä kotoa monet ovat huutojaan hakeneet ja silloinkin kaikki on toiminut hyvin. Joskus naiset laittavat miehen asialle ja miehille joutuu välillä antamaan ajo-ohjeita - naiset ovat poikkeuksetta löytäneet meille (meille on oikeasti vaikea löytää) joten fiksun miehen mittari on se, että hän löytää oikean oven taakse ilman lisäohjeita. =)
Mutta kaikki on siis aina sujunut ilman ongelmia. Julkisilla paikoilla tavataessa yleensä tuntomerkkinä ovat lapset/vaunut/rattaat tai vaikka oman takin väri tms.
ja maksu sujunut samantien. Loput 25% ovat olleet tahallisia unohduksia tai sitten ostaja on halunnut sopia noudon jonnekin puolimatkaan (miksi ihmeessä ajaisin 4 e ostoksen takia 150 km vain siksi, että ostajan mummolamatka menee mukavasti sieltä) tai kerran ostaja oletti, että koska tuli noutamaan kotoani niin saisi samalla tutkia koko talon. Ilmoitin, että hän ei ole meillä kutsuttuna vieraana.
Helposti tunnistaa esim. olkalaukusta (eli yleensä kerron, että minulla on iso punainen nahkalaukku, sellaisia ei tavallisesti näy).
Ne muutamat omat noutokerrat olen ollut erittäin täsmällisesti paikalla, tasarahan kera.