Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö joskus lapset hoidossa ja olet itse kotona?

Vierailija
07.03.2011 |

-

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitiyslomalla, vauva ei ole vielä syntynyt. Esikoinen on tällä hetkellä päiväkodissa noin 3 päivänä viikossa 6-7 tuntia/hoitopäivä. Maksamme kuitenkin täyden hoitomaksun. Olen tällä hetkellä huonoa äitiseuraa ja hoitaja lapselleni. Väsyttää kamalasti enkä pääse kunnolla liikkumaan. Päivät menevät enimmäkseen lepäillessä. En odottanut tällaista äitiysloman alkua.

Vierailija
2/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus satunnaisesti he menevät hoitoon vapaapäivänäni, jos minun pitää saada asioita hoidettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa omien lomieni aikana, etenkin jos on joku projekti, joka pitäisi saada tehdyksi, esim. vaatteiden hinnoittelu ja vieminen kirpparille tai valokuvien laitto albumiin. Lapsi on vielä niin pieni, että kun haluaa auttaa tällaisissa projekteissa, niin tekemisestä ei tule mitään ja haluan saada ne joskus tehtyäkin. Lapsi viihtyy hoidossa hyvin ja onhan meillä yhteistä aikaa joka ikinen viikonloppu.

Vierailija
4/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sekä mies että minä olemme töissä.

Vierailija
5/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työpaikkani on kotona.

Vierailija
6/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mielenikään.

Vierailija
7/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun lapsi oli aina kotona, kun olin kotona. Kun tottui hoitoon ja huomasin, että viihtyi hyvin, on ollut hoidossa myös vapaapäivänä. Olen silloin hoidellut rauhassa asioita ja siivonnut. Kerran-pari kuukaudessa oli vapaapäivä viikolla, kun itsellä oli lauantaitöitä.

Ps. Jos miehellä on vapaapäivä töistä, onko lapset hoidossa vai kotona?

Vierailija
8/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni ovat puolipäivähoidossa viitenä päivänä viikossa. Olen tällä välin kotona juuri syntyneen vauvan kanssa ja opiskelen samalla.

Vierailija
9/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan kotona gradua.

Vierailija
10/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen itse kotona, on myös lapseni kotona. Sairaslomallakin. Mies on yrittänyt pari kertaa viedä lapsen hoitoon vaikka olisi itsellä vapaata, mutta olen kieltänyt.

Vierailija
11/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa omien lomieni aikana, etenkin jos on joku projekti, joka pitäisi saada tehdyksi, esim. vaatteiden hinnoittelu ja vieminen kirpparille tai valokuvien laitto albumiin. Lapsi on vielä niin pieni, että kun haluaa auttaa tällaisissa projekteissa, niin tekemisestä ei tule mitään ja haluan saada ne joskus tehtyäkin. Lapsi viihtyy hoidossa hyvin ja onhan meillä yhteistä aikaa joka ikinen viikonloppu.

Vierailija
12/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten, jos olisi itsellä joku paha oksennus- ja ripulitauti, niin tuo olisi mahdollista. Mutta en todellakaan minkään omien projektien takia pitäisi lapsia hoidossa.

Vierailija
13/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädessäni itse kotiin potemaan flunssaa. Olin raskaana ja aika poikki. Lapsi oli myös flunssassa, mutta en oikeasti aamulla tajunnut kuinka kipeä. Menin hakemaan lapsen hoidosta välipalan jälkeen. Hän istui siellä aika kipeän oloisena (olisivat toki voineet soittaakin hoitopaikasta...). Tuli niiiin huono omatunto.

Tämä siis ainoa kerta, että lapsi oli päivähoidossa ja itse kotona, ei ihan heti unohdu...

Vierailija
14/14 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni ovat puolipäivähoidossa viitenä päivänä viikossa. Olen tällä välin kotona juuri syntyneen vauvan kanssa ja opiskelen samalla.

En yleensä hieveästi toisten valintoja kritisoi, mutta pahalta tuntuu noiden isompien lasten puolesta, ovat itsekin (etenkin nuorempi heistä) lähes vauvoja vielä, ja hoidossa, kun äiti on kotna vauvan kanssa. Asia ei minulle kuulu, mutta jos vaihtoehtoina on noin pienten vieminen hoitoon tai uuden vauvan tekemisen lykkääminen (ei ehkä ollut, en tiedä...), niin olisi ehkä voinut vähän odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi