Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskon naapurin kaveri piilotti ja sammutti kännykkäni, WTF!

Vierailija
07.03.2011 |

Olin siskoni luona viikonlopun, n. 400 km:n päässä kotoani.

Siskoni lainasi kännykkääni, koska hänellä ei ollut puheaikaa. Siskoni oli laittanut kännykkäni oman kännykkänsä viereen keittiön pöydälle. Ja yhtäkkiä mun kännykkäni olikin kadonnut.

Siskollani oli vieraana naapurinsa ja naapurin kaksi kaveria (miehiä kaikki). Kovasti kaikki yrittivät meitä molempia iskeä, eipä meitä kiinnostanut. Kaikki siinä joi enemmän tai vähemmän kaljaa.

Siskoni lähti käymään kaupassa ja minä jäin hänen asuntoonsa yksin näiden kolmen miehen kanssa.

Yksi heistä yritti koko ajan iskeä mua, mutta mua ei kiinnostanut pätkääkään. Olin pessyt masentuneen siskoni pyykkejä 7 koneellista ja siinä ihan rauhassa viikkailin pyykkejä kaappeihin.

... ja yhtäkkiä mun kännykkää ei löydy mistään. Etsittiin kaikki paikat. Ja sitä erityisesti ihmettelin, että siihen ei saanut yhteyttä. Mä en ikinä sammuta kännykkää, eikä se mene vahingossa pois päältä. Sitä punaista luuria pitää painaa pitkän aikaa, ennenkuin se sammuu.

Loppujen lopuksi ihan vahingossa löysin kännykkäni vessasta siskoni aamutakin taskusta. Ja se oli sammutettu, tietenkin.

Siis tämä kusipää naapurin kaveri oli ihan tahallaan piilottanut ja sammuttanut mun kännyn, kun en ollut iskettävissä. Eikä välittänyt mitään, kun sitä yli puoli tuntia etsittiin kaikista mahdollisista paikoista. Nauroi kusipää partaansa.

Mitä ajattelette tilanteesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän nyt ikä liittyy.

Mä en voi tajuta, että joku idiootti ottaa jonkun kännyn, piilottaa sen ja sammuttaa.

Vierailija
2/9 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että piti kysäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajattelen tilanteesta

Ajattelen että voi yrjö sentään. Että jonkun asunnossa on 3 äijää kaljottelemassa ja iskemässä naisia. En suostuisi menemään tuommoiseen kämppään ennen kuin äijät on vekka.

Vierailija
4/9 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne äijät mua mitenkään haitanneet. Huutelivat vaan omiaan, mä olin auttamassa masentunutta siskoani. Pyykkäämässä, siivoamassa ja erilaisissa paperiasioissa.

No, loppujen lopuksi mä heitin ne pellolle, kun eivät totelleet siskoani.

Pointtini oli se, että kuinka kukaan voi tehdä noin vittumaisen tempun.

Vierailija
5/9 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 7-vuotias.

Vierailija
6/9 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ku ois siskon naapurin kaverin kummin kaiman serkku..

Vierailija
7/9 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon naapurin kaveri. Ei sen enempää.

Oletko jotenkin vähä-älyinen edellinen kysyjä?

Vierailija
8/9 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli on lihaksikas kickxbozer.

Vierailija
9/9 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen aika roisi nainen mäkin.

V...u, jos ne jätkät ei olis lähteneet kun karjaisin, olisin takuulla motannut.

Ottanut ehkä avuksi kättä pidempääkin. Mutta ne säikähti kun mä karjaisin, että menoksi ja just nyt, vai tartteeko tulla auttamaan.

Mutta tuota mä en tajua, että piilotetaan känny ja sammutetaan se lisäksi. Saamarin idiootti.