Toyota verso 7paikkanen, kokemuksia?
kolmas lapsi tulossa ja ei mahdu nykyseen kiian kolmatta istuinta, edes kaukaloa. eilen käytiin tilaamassa tuo verso, mitattiin että siihen pitäs mahtua, lisäksi saa 2 varapaikkaa mummon kuljettamista vartenkin=) muutama viikko menee kun auto saapuu. muita saman auton omistavia?
Kommentit (6)
Toyota Verso ei eroa Toyota Corolla Versosta mitenkään. Takatilassa ei ole paljoo tilaa, jos laittaa seitsemänpaikkaa. Etenkin jalat ei pysty liikkumaan.
juuri saapui tuo 2.0 diesel myös, ollut nyt 3 viikkoa käytössä siis.
mittaristossa näkyy edelleen varoitusvaloja joita ei huolto saanut pois, kuulema pitää tilata joku osa joasta ei ole vielä soitettu et olis saapunut. lisäksi konepellin aavamisessa ja sulkemisessa on ollut jotain ongelmaa, ei siis mene kunnolla kiinni tms. siitä huolto sanoi että versoissa kuulemma ollut niin. mies ei tähän vastaukseen tyydy , ei se voi noin jäädä ettei kunnol mene kiinni.
muutenhan siis toyota aivan mahtava auto ajaa, aivan toista kun kia. ja muutenkin turvallisen ja ison auton oloinen. kahta lisäpaikkaa ei olla vielä edes testattu,ja harvoinpa niitä varmaan tarvitaan, enempi kuitenkin rattaita tms kuljetellaan.
kiitos vastauksestasi.
ap
Meillä oli aikanaan Corolla Verso. Ihan kiva se oli, mutta en osaa tuohon istuinasiaan tarkkaan sanoa, kun meillä oli vain 2 koroketta ja 1 kaukalo silloin. Ne mahtui kohtuullisesti.
Ei tuossa Corollassa kyllä mummot mahtunu takapenkille, jalkatilat oli aivan onnettomat. Lapset sinne jotenkuten mahtui.
Mulla ollu vuoden 2015 Corolla Verso n. 15 vuotta, olen ajanu sillä 330 000km, mitään vikaa ei ole koskaan ollu, katsastuksestakin menny aina kerralla läpi. Tukeva ajettava ja tilava auto, lasten-lasten kanssa käytetty paljon kaikkia 7 penkkiä. Olen todella tyytyväinen.
AS kirjoitti:
Mulla ollu vuoden 2015 Corolla Verso n. 15 vuotta, olen ajanu sillä 330 000km, mitään vikaa ei ole koskaan ollu, katsastuksestakin menny aina kerralla läpi. Tukeva ajettava ja tilava auto, lasten-lasten kanssa käytetty paljon kaikkia 7 penkkiä. Olen todella tyytyväinen.
, Siis anteeksi kirjoitusvirhepaholainen vm tietysti 2005 eikä 2015
Meillä on 2.0diesel Verso ja kokemukset n 1v ajalta olleet hyvät. Takuuseen vaihdettiin radio ja sisävalokatkaisin ja muuten ei ole ollut mitään ongelmia. Meillä on 7h perhe, mutta harvoin kaikki kyydissä. Silloin täytyy laittaa kattoboxi päälle reissuun lähtiessä. Hyvin jaksaa myös vetää isoa asuntovaunua. Olen tyytväinen autoon. Ja pitää hintansa hyvin.