Mitäköhän tässä tapahtui? Työnhakuasiaa..
Kävin työhaastattelussa ja he olivat valmiit palkkaamaan minut vaikka heti. Oli puhetta, että selvitän mikä aloituspäivä olisi minulle hyvä, jotta saan lastenhoidon järjestettyä ja sovittiin että palaan asiaan. No kerroin sitten toivomukseni aloituspäivän suhteen. He olivat sitä mieltä, että se menee aika pitkälle, jolloin sanoin että voin joustaa siinä asiassa ja aloittaa jo hieman aiemmin. He lupasivat palata asiaan ja nyt siitä on jo kaksi viikkoa. Menetinköhän sen työn?
Vaikeaa on perheellisen ihmisen työnhaku :(
Kommentit (7)
Kyllä se on työntekijä, joka joustaa aloitettaessa ja saapuu paikalle silloin kun käsketään. Taidat olla menettänyt paikkasi.
jo pitkään etsineet sopivaa henkilöä ja minä kuulemma olin sellainen. ap
että se "perheellinen" voi tulla heti. Muutenhan voisi yhtä hyvin palkata jonkun toisen, joka ei ole juuri sillon palkkaushetkellä ollut pois työelämästä ja jolla siis lastenhoitokuviot jo hoidossa.
sopivan aloitusajankohdan ja olivat kovasti minua sinne rekrytoimassa. Sitten jotain tapahtui. ap
Kyllä se on työntekijä, joka joustaa aloitettaessa ja saapuu paikalle silloin kun käsketään. Taidat olla menettänyt paikkasi.
nykyisestä työpaikastani (josta olen siis hoitovapaalla). Enpä olisi voinut senkään puolesta aloittaa aiemmin. ap
oli irtisanomisaika, se olis ollu ymmärrettävämpää
hoitovapaalla = kotona.
Voit hyvin aloittaa toisessa paikassa vaikket ole irtisanoutunut..
irtisanot sitten jossain matkan varrella ettei tartte mennä sinne takasin...
että se "perheellinen" voi tulla heti. Muutenhan voisi yhtä hyvin palkata jonkun toisen, joka ei ole juuri sillon palkkaushetkellä ollut pois työelämästä ja jolla siis lastenhoitokuviot jo hoidossa.