Sitä on taidettu käydä ikeassa.
Kommentit (15)
Muutamia Ikean kaluja bongasin, mitä sitten? Pointtisi oli mikä?
asioida paljon Ikeassa, jos kerran kalusteet noin hyvin tunnet. Itse en olisi osannut sanoa yhdestäkään huonekalusta, että mistä ovat.
Sen alla vanhan puutalon luontainen kosteus jää muhimaan ja homehduttamaan taloa. Heti pois nuo kauheudet!
Linolattia sen sijaan hengittäisi, jos muovimattoefektiä pitää väkisin hakea.
Me ei voida siis laittaa kotia koskaan myyntiin ellei stailata erilaisilla huonekaluilla. Meillä on enemmän Ikeaa kuin tuolla. Sotka oli ainakin tämän asunnon edellisen omistajan hovihankkija.
koti eikä yhtään liikaa Ikeaa. Tykkään!
nehän lähtee muuttajan mukana pois, mutta toi keittiö on aikas hurja.. jotenkin keskeneräinen tunnelma koko talossa. on aloitettu mutta onko tehty loppuun?
asioida paljon Ikeassa, jos kerran kalusteet noin hyvin tunnet. Itse en olisi osannut sanoa yhdestäkään huonekalusta, että mistä ovat.
Yritin oikein erityisesti kiinnittää huomiota noihin huonekaluihin, mutta yhdestäkään en osaisi sanoa, mistä ne ovat. Siinä yhdessä makkarissa olleet raidalliset säkkituolit muistuttivat eniten sitä, minkä miellän "ikea-tyyliksi".
Mä en huomannut mitään muuta ikeasta kuin olohuoneessa yhden pienen jutun lattialla. En edes muista mikä se oli. Meillä on sellanen ruskea/valkoinen kukallinen lehtikotelo.
Me ostettiin 2kk sitten uusi asunto ja hyvin, hyvin paljon käytiin Ikeasta ostamassa kaikenlaista. Tuli käytyä ainakin 10 kertaa perusteellisella shoppailukierroksella.
Ja rehellisesti sanottuna en tunnistanut ainuttakaan huonekalua tai esinettä Ikean tuotteeksi. Täytyy todella perehtyä Ikean kataloogeihin tai asua Ikeassa, että tietäisi mitkä kalusteet sieltä ovat.
mutta en kyllä osaa sanoa mikä on ikeasta mikä ei. Sohvasängyn tunnistin askosta ostetuksi. Muita en ollenkaan.
- keittiön yläkaapit
- keittiön työpöydän alla olevan valkoinen peltinen, kannellinen sanko
- olkkarissa hopeanvärinen kynttilänjalka
- Liatorp- sohvapöytä
- olkkarissa musta pikkupöytä
- olkkarissa kukallinen, ruskea pahvilaatikko
- verhotkin taitaa olla ikean, ehkä mattokin.
- Kilan - päiväpeite makkarissa
- eteisen kenkäkaappi
- sekä kello sen yläpuolella...
- makkarin valkoinen kaappikin on mun mielestä Liatorp-mallistoa. Ja pyöreät matot.
Aika paljon Ikeaa siis.
huonokuntosta kämppää koitettu stailata mahd.halvalla.
Mutta no joo,toimii. On se houkuttelevampi kuin ilman noita kalusteita
Muutamia Ikean kaluja bongasin, mitä sitten? Pointtisi oli mikä?