Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäätte tästä blogista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvusta törttöilyä.

Vierailija
2/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään mua kiinnostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eksyin lukemaan ton bloggarin siskon blogia "pieniä pirruuksia" ja se on hauska!

Olen periaatteessa vastaan noita tollasia mitä on mainittu tossa lastenvaateblogikeskustelussa, mutta tässä (tai ilmeisesti molemmissa) on kuvia paljon ihan kirjoittajastakin eikä lapsista mitään epäilyttäviä kuvia/sellaisia, joissa lapsi on laitettu esittelemään jotain.

Hyväntuulisia ja aitoja! Näitä lisää!

Vierailija
4/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttaa röökiä ja kiroaa, pienten lasten äiti. Ällöä.

Vierailija
5/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta hienoa että blogi on selvästi tehty sen ÄIDIN elämästä eikä käytetä hyväks lasta ja tehdä blogia siitä lapsesta. Eikä yritetä olla jotain superäitejä vaan ihan normaaleja. Luulenpa että on ihan loistava äiti!

Vierailija
6/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta hienoa että blogi on selvästi tehty sen ÄIDIN elämästä eikä käytetä hyväks lasta ja tehdä blogia siitä lapsesta. Eikä yritetä olla jotain superäitejä vaan ihan normaaleja. Luulenpa että on ihan loistava äiti!

Joo tää kertoo av-mammojen elämästä, että on parempi reilusti poltella ja vaikka dokailla, kuin ees yrittää "olla muita parempi" ja tarjota lapselleen esim. parempaa ravintoa. Ja siis mun kommentti ei liity mitenkään tuohon blogiin, josta tässä ketjussa puhutaan,en ole edes käynyt siellä.

Vierailija
7/8 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti samaa tasoa kuin Demin keskustelupalstoilla.

Vierailija
8/8 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus useampi vuos sitten minulla oli kyseisen blogin pitäjän kans Samanttassa (oh dear...! osa tietää ko. mestan, ne jotka ei tiedä ei menetä mitään!) vähän kärhämää, että kenen poitsun kanssa allekirjoittanut kavereineen saa tanssahdella. Melko bimbo-biaatch kuvan tuolloin sain hänestä kun tuli turhaa rähinää.

Sitten joskus eksyin sattumalta hänen blogiinsa ja eka ajatus oli et: "Ei voi olla totta, onko tollakin muijalla lapsia?!" mut blogia lukiessa mun käsitys hänestä muuttui. :) Minusta olikin tosi huvittavaa kun tää kirjoittaja on itsekin kirjoittanut, että on joskus ollut ihan kauhee muija :D Että ehkä tuo mun baarikokemus ei niin väärä _silloin_ ollutkaan.

Nykyisin kuulun blogin vakkarilukijoihin (tosin nimettömänä) :)