Maailman nuorin äiti
Arvatkaa paljon on ikää, kerron kohta oiken vastauksen
Kommentit (25)
5-vuotias on oikeasti vielä melkein vauva itsekin:D
Ei se ihan normaali ollut kun sillä oli jo rinnat ja kuukautiset kaksivuotiaana.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
tainnut olla normaali jos on rinnat ja kuukautiset 2 v:nä. Mutta kuka panee 5 v. tyttöä.. Pitänee ilmeisesti lukea tuo juttu.,
Onko tää susta jotenkin hauska asia?
epäili että isä oli raiskannut sitä mutta ei ollut todisteita kun tyttö ei sanonut.
Dna-testit eivät taida onnistua jos isä on lähisukulainen?
En jaksa kovin eläytyä ja kauhistella 80-vuotta sitten tapahtuneita asioita jotka ei mun elämää kosketa mitenkään, sori.
ja isä varmaan jo aiemmin, niin eipä ollut tuollaisia mahdollisuuksia.
Dna-testit eivät taida onnistua jos isä on lähisukulainen?
Ei se että hänellä oli jo 2-vuotiaana rinnat ja kuukautiset, tai siis siitäkin on teoria että seksuaalinen hyväksikäyttö laukaisee aikaisemman kehityksen.
Mutta kuka on niin sairas ja tekee pikku tytölle tuollaista? Lisäksi herää kysymys että 5-vuotiaan lapsen elinpiiri on aika rajoittunut että ei siinä niin monta henkilöä tule kyseeseen.
Pistää kyllä miettimään.
Netissä lukee myös että Lina saattoi olla 8,5-vuotias synnyttäessään poikansa, sillä Perussa oli siihen aikaan yleistä, että suuren lapsikuolleisuuden vuoksi lapsia ei rekisteröity niin nuorena sillä rekisteröinti maksoi paljon. Yleensä heidät vietiin vasta 2-3 vuotiaana kirjoille kun olivat selvinneet sen kriittisen lapsuusajan ohi. Lapset merkittiin kirjoihin sitten nuorempina kuin olivatkaan.
Mutta lapsi joka tapauksessa ja hirveä tapaus, oli tyttö sitten 5 tai 8 v.
Voin muuten vannoa, että jos eläissäni tapaan yhdenkin pedofiilin niin *****mun sen pään ****ksi.
En jaksa kovin eläytyä ja kauhistella 80-vuotta sitten tapahtuneita asioita jotka ei mun elämää kosketa mitenkään, sori.
pedofiilit raiskaa nykyäänkin lapsia. Useampia se ei naurata...
pedofiilit raiskaa nykyäänkin lapsia. Useampia se ei naurata...
Lähisukulaiseni tosiaan istuu parhaillaan vankilassa insestistä ja pedofiliasta joten ehkä mä en oikeesti JAKSA kauhistella vuosikymmeniä vanhoja juttuja??
Toiset kun joutuvat kokemaan näitä asioita omassakin elämässään eikä vain mediassa.
Hän oli viis vuotias!!