Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kkm ja lääkkellinen tyhjennys

Vierailija
07.03.2011 |

Mun pitää keskiviikkona mennä sairaalaan lääkkeliseen tyhjennykseen keskeytynen keskenmenon takia ja sanoivat et 3tunnin välein annetaan jotain lääkettä. Kauankohan sielä sairaalassa joutuu yleensä olemaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saanko ottaa buranaa kun sain jo tänään aamulla jonkun lääkkeen?

Vierailija
2/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerin ja sitten laittoivat alas jotakin.

Tunnin makasin paikoillani ennenkuin sain liikkua. Minulle sanottiin että jos ei neljässä tunnissa tule ulos, niin sitten uusi satsi.

Ei onneksi tarvittu enempää ja pääsin illalla kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli lääkkeellinen tyhjennys viikolla 13+1, sikiö oli kuollut viikolla 7, mutta istukan koko vastasi viikkoja 13. Aamulla osastolla kohdunsuulle käynnistystabletti, ja noin 3 tunnin kuluttua olikin jo helvetin tuskat. Sain särkylääkettä, mutta olo oli kuin synnytyksessä. Ehkä olis pitänyt pyytää jotain paljon vahvempaa. Verta tuli niin, että pyörryin vessaan, käytävälle, ja lopuksi sänkyyn kun nousin istumaan. Hemppa oli seuraavana aamuna jotain 80.

Eikä siinä kaikki, klo 10 aikaan illalla lääkäri ultrasi, ja totesi ettei tyhjentynyt kunnolla. Sitten lähdettiin kaavintaan. Siis se, mitä olin yrittänyt välttää valitsemalla lääkkeellisen tyhjennyksen. Seuraavana päivänä kaikki ok ja kotiin klo 12. Näinkin voi käydä.

Vinkkinä vaan, että pyydät reilun annoksen särkylääkettä!

Vierailija
4/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina hain lääkkeet ja lauantaina tein tyhjennyksen. Oisin voinut jättää vaikka maanantaille, jos ois menoa ollut.

Mutta aamulla laitoin lääkkeet ja joku iso klöntti tuli illalla jonka jälkeen vuoto tasaantu.

Rv 8+6, mutta alkio n. 6+2

Vierailija
5/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla aloitettiin tyhjennys ja lopulta piti tehdä vielä kaavintakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän