Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haha, täällä mut lytättin, kun puhuin suomalaisten lihavuudesta

Vierailija
07.03.2011 |

ja siitä, kun ihmettelen, miten normaalina se Suomessa nähdään.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011030713315511_tr.shtml

Asun siis Ranskassa ja täällä aikuiset on kyllä keskimäärin paljon hoikempia kuin Suomessa. Totuushan se on, että suurin osa ylipainoisista ovat liian lihavia ihan vaan siksi, kun eivät pidä itsestään huolta, eli ihan silkasta välipitämättömyydestä itseään kohtaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kaksi työnhakijaa, läski ja laiha, ja molemmat olisi yhtä päteviä, niin kumman luulet, että esimies palkkaisi? Vinkki: ei sitä läskiä. Pätee suurimmassa osassa tapauksia. Ihan todellisessa elämässä...

Tällaista laihat vs. lihavat asettelua ei ole todellisessa maailmassa!

Tarkoitetaanko näissä lihavalla aina sitä "sairaalloisen ylipainoista" vai normaalia pulleampaa ihmistä? Normaalia pulleampaa tai pyöreämpää ei taatusti syrjittäisi laihaan verrattuna! En tarkoita 300 kiloisia.. Jotain anorektikkoa voidaan syrjiä ihan yhtä suurella todennäköisyydellä. Eli jätetään ääripäät pois.

Vierailija
2/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ei artikkelia lukenut

Alkoholi nimenomaan lihotti toi artikkeli sitä, että hoikimmat naiset suomessa juo 0.5 - 1 alkoholi-annosta päivässä? Eli absolutistit ovat pulleampia?

"Tutkimuksen mukaan naisista lihavimpia olivat ne, jotka käyttivät yli kolme alkoholiannosta päivässä."

"Tutkimuksen mukaan naisista lihavimpia olivat ne, jotka käyttivät yli kolme alkoholiannosta päivässä. Hoikimpia taas ne, joiden päivittäinen alkoholinkulutus oli puolikkaasta yhteen annokseen." Eli?

No lukaseppas, kirjoitus on nn lyhyt, että lukeminen kestää 1 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vastannut kyllä tai ei.

t. ei artikkelia lukenut

Alkoholi nimenomaan lihotti toi artikkeli sitä, että hoikimmat naiset suomessa juo 0.5 - 1 alkoholi-annosta päivässä? Eli absolutistit ovat pulleampia?

"Tutkimuksen mukaan naisista lihavimpia olivat ne, jotka käyttivät yli kolme alkoholiannosta päivässä."

"Tutkimuksen mukaan naisista lihavimpia olivat ne, jotka käyttivät yli kolme alkoholiannosta päivässä. Hoikimpia taas ne, joiden päivittäinen alkoholinkulutus oli puolikkaasta yhteen annokseen." Eli?

No lukaseppas, kirjoitus on nn lyhyt, että lukeminen kestää 1 min.

Vierailija
4/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se näyttää rumalta, kun on kauheat pelastusrenkaat siellä täällä.... Yök. Ja siinä sitte näytetään sitä vastenmielistä esimerkkiä omille lapsilleenki.

Vierailija
5/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä Ranskassakin. Johtuu siitä, että syödään enemmän kuin kulutetaan.

Vierailija
6/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että syödään enemmän kuin kulutetaan.

Vierailija
7/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska syön liikaa. Ja olen ihan tyytyväinen näin. Ei ole suunnitelmissa laihduttaa tai alkaa "pitää huolta itsestäni".

Vierailija
8/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska syön liikaa. Ja olen ihan tyytyväinen näin. Ei ole suunnitelmissa laihduttaa tai alkaa "pitää huolta itsestäni".

Ei siinä mitään... Luulis vaan, että olis kivempi olla nätti kuin vastenmielinen valas.

Vierailija
9/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ulkonäkökeskeinen ihminen.

Enkä myöskään ole vastenmielinen valas :)

Ei siinä mitään... Luulis vaan, että olis kivempi olla nätti kuin vastenmielinen valas.

Vierailija
10/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. normaalipainoinen nainen

Vierailija
11/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoikkia ihmsiäkin arvostellaan jatkuvasti, niin miksei sit läskejä saisi? Onko ne niiiiin herkkiä? Että syö sä vaan pääs...

Vierailija
12/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi artikkeli sitä, että hoikimmat naiset suomessa juo 0.5 - 1 alkoholi-annosta päivässä? Eli absolutistit ovat pulleampia?

Vierailija
13/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle naurettiin täällä kun sanoin, että ei pelkästään ylensyönti aiheuta lihavuutta vaan juominen. Sanottiin, että seliseli. Esim. Irlannissa on alkoholin aiheuttamaan lihavuuteen herätty kunnolla ja on aloitettu kampanjoita.

Vierailija
14/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ranskassa niin et tuskin törmätään.

t. hoikka joka ei arvostele ketään. Etenkään ulkonäön perusteella.

Kyllä hoikkia ihmsiäkin arvostellaan jatkuvasti, niin miksei sit läskejä saisi? Onko ne niiiiin herkkiä? Että syö sä vaan pääs...

Vierailija
15/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ihmiset, joista en pidä, ovat sellaisia ilkeilijöitä kuten sinä. Nyt ollaan netissä, mutta yritä käyttäytyä! Samat säännöt pätee täälläkin kuin reaalimaailmassa.

Vierailija
16/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sitä ollut, siksi lähdin laihduttamaan ja kohta 7 kiloa takana ja toiset vielä edessä.

Joku toinen saattaisi mittoihini tyytyä ja olla hyvin onnellinen.

Vierailija
17/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi artikkeli sitä, että hoikimmat naiset suomessa juo 0.5 - 1 alkoholi-annosta päivässä? Eli absolutistit ovat pulleampia?

Vierailija
18/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihat vs. lihavat kirjoitukset aloituksiin.

Olen itse laiha ja ei voisi vähempää kiinnostaa miltä muuta näyttää. Se että itse on jotain, ei tarkoita että erilaisuus ärsyttäisi.

Tällaista laihat vs. lihavat asettelua ei ole todellisessa maailmassa!

Vierailija
19/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ihmiset, joista en pidä, ovat sellaisia ilkeilijöitä kuten sinä. Nyt ollaan netissä, mutta yritä käyttäytyä! Samat säännöt pätee täälläkin kuin reaalimaailmassa.

Ihme hysterioitsija sä ainaki oot! En nyt vaan ole ikinä nähnyt viehättävää läskiä. Hoikkia kyllä. Ja kyllä nämä "ihan-kamalat-järkky-arvostelut" on sellaista, mitä suurin osa ihmisistä tekee.

Vierailija
20/24 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka lihavuudesta, kuka ilkeilystä :)

Ainoat ihmiset, joista en pidä, ovat sellaisia ilkeilijöitä kuten sinä. Nyt ollaan netissä, mutta yritä käyttäytyä! Samat säännöt pätee täälläkin kuin reaalimaailmassa. t. normaalipainoinen nainen

Ihme hysterioitsija sä ainaki oot! En nyt vaan ole ikinä nähnyt viehättävää läskiä. Hoikkia kyllä. Ja kyllä nämä "ihan-kamalat-järkky-arvostelut" on sellaista, mitä suurin osa ihmisistä tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan