Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, tankotanssija tippui idolsissa eilen.

Vierailija
07.03.2011 |

No, onhan hän rahtareiden kohta ilmestyvässä kevätkalenterissa rohkeissa kuvissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli muuten oikeasti upea ääni. Paljon persoonallisempi ja kypsempi kuin esim.Hennariikalla tai Annalla.

No, olen varma, että hänestä kuullaan vielä ja menestyisi paljon paremmin kuin noi nobody inisijät!

Stina ja Laura ehdottomasti parhaita!

Heissä olisi potentiaalia ulkomaillekin.

Vierailija
2/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lauluääni ja itsevarmuutta joka tärkeää esiintyjälle. Lavalle pitää mennä ja ottaa se haltuun, se ei onnistu jos on liian "ujo" tai "pelokas", ja tuon varmuuden pitää olla aitoa eikä opeteltua jotta se toimii. Hän myös vaikutti ihmiseltä joka tuntee itsensä ja olisi osannut pitää puolensa, taito mikä hyvä olla viihdemailmassa. Olin aivan yllättynyt että hän tippui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli huonoin, mutta ei sillä tankotanssimisella ollut mitään tekemistä sen huonouden kanssa. Ihme alotus, liekö provo...

Vierailija
4/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lauluääni ja itsevarmuutta joka tärkeää esiintyjälle. Lavalle pitää mennä ja ottaa se haltuun, se ei onnistu jos on liian "ujo" tai "pelokas", ja tuon varmuuden pitää olla aitoa eikä opeteltua jotta se toimii. Hän myös vaikutti ihmiseltä joka tuntee itsensä ja olisi osannut pitää puolensa, taito mikä hyvä olla viihdemailmassa. Olin aivan yllättynyt että hän tippui.

Vierailija
5/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo tokana, mutta käy se näinkin päin. Vaikka ihan sama, kaikki he kuulostaa lähes samalta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä