Oletko veemäinen AV-mamma?
Vastaatko ihmisille vittuilemalla? Pidätkö kaikkia mielipiteitä henkilökohtaisista syistä johtuvina? Argumentoitko :D-hymiöillä? Haukutko toisia, jos he elävät toisin kuin sinä?
Mua kiehtoo teidän sielunelämä. Nyt sana on vapaa. Kerro, miksi vastailet kuin vastailet ja oletko IRL samanlainen. Voit myös kertoa, millainen ihminen muuten olet.
Kommentit (8)
Jos on joku yhden lapsen äiti, joka ei osaa pukea lastaan oikein niin sitten ohjaan asiallisesti, mutta jos viiden lapsen äiti miettii onko Reima parempi kuin Lassie, niin saatan kuittailla. IRL olen yleensä hyvin asiallinen ja kuittailen vain vitsillä, varmistaen, ettei kukaan loukkaantunut.
kun perusasiat hukassa esim.
-pukeminen
-milloin voi antaa kiinteitä (annetaan, kun lapsi tarvii)
-saako sairaan lapsen viedä hoitoon
-anorektikot laihduttaa
-karppaus
Ehkä yhden kerran olen saattanut vähän hermostua ja teksti on sen mukaista, mutta tosiaan muutoin vastaukseni ovat asiallisia. Ja käytän kyllä =D-hymiötä, mutta vain silloin kun haluan, että muut tietävät että teksti on tarkoitettu huumorilla otettavaksi.
Mutta toisaalta otan tällä palstalla harvoin osaa mihinkään keskusteluun. Minua kun ei voi vähempää kiinnostaa nämä ikuisuustappelut haalareista, imetyksistä jne.
Irl olen aika hiljainen ja mieluummin pidän suuni kiinni kuin möläytän jotakin tyhmää tai enemmänkin omasta mielestäni jotakin tyhmää. Eli olen aika varovainen sanonomisissani.
vuosi sitten varmaan joka päivä kun elämäntilanne oli erilainen.
Kyllä, provosoidun helposti oikeassa elämässä ja toisaalta provosoidun kun toiset provosoituvat. En argumentoi :D-hymiöllä, mutta monesti provosoidun jos/kun joku niin tekee minulle. Omaan mielestäni hyvät keskustelutaidot IRL ja tykkään keskustella, mutta monesti ärsyynnyn siitä että kaveri ei keskustelutaitoa omaa vaan alkaa uhoamaan/huutamaan ja silloin huomaan että myös itse vajoan alemmas, ja alan vittuilemaan. Ollut ajankohtainen asia näissä vaalitunnelmissa.
Kiitos vastauksista! Luulen vain, etten tavoittanut ihan sitä kohderyhmää, jota avauksellani tarkoitin. Itse kukin sortuu kiihdyksissään vittuilemaan netissä, mutta mä hain ehkä tällä avauksella niitä tyyppejä, jotka ovat lähtökohtaisesti ilkeitä, joiden tarkoituksena on loukata kanssakeskustelijoita.
Viimeisen vastaajan viestissä esiintyy ehdottomasti yksi niistä veemäisen AV-mamman alalajeista, joiden sielunelämästä olisin kiinnostunut:
Omaan mielestäni hyvät keskustelutaidot IRL ja tykkään keskustella, mutta monesti ärsyynnyn siitä että kaveri ei keskustelutaitoa omaa vaan alkaa uhoamaan/huutamaan ja silloin huomaan että myös itse vajoan alemmas, ja alan vittuilemaan.
Siis juuri tuo uhoaminen, huutaminen ja keskustelutaidon puute. Ilmenee vaikka siten, että jos kysyy tällaiselta keskustelijalta jotain perusteluja, vastaukseksi tulee esim. joku seuraavista väittämistä:
- Olet mamupatja
- Olet huora
- Olet frigidi ja pihtari
- Miehesi pettää, koska ei voi olla tyytyväinen kaltaiseesi naiseen
- Olet kateellinen
- Kalikka kalahti
- Osui ja upposi
Edelleen on siis sana vapaa. Veemäiset AV-mammat, avatkaa sielunelämäänne. Minua kiinnostaa.
Ap
No ei ne tähän vastaa. Ne jotka oikeasti haukkuvat muita ovat tavalla tai toisella häiriintyneitä. Moni kirjoittaa piikittelevään tyyliin, koska tämä foorumi suo siihen mahdollisuuden, ja niin ei voi vastata tosielämässä. Mutta harva piikittely on haukkuvaa tai oikeasti loukkaavaa.
No ei ne tähän vastaa. Ne jotka oikeasti haukkuvat muita ovat tavalla tai toisella häiriintyneitä. Moni kirjoittaa piikittelevään tyyliin, koska tämä foorumi suo siihen mahdollisuuden, ja niin ei voi vastata tosielämässä. Mutta harva piikittely on haukkuvaa tai oikeasti loukkaavaa.
että osa on oikeasti sairaita - esim. yksi tietty kirjoittaja on tosi helppo tunnistaa tyylinsä perusteella, ja hän latelee kyllä välillä sellaisia törkeyksiä että huh.
Mä kuitenkin ajattelen, että joku voiskin innostua kertomaan itsestään, koska tää on kuitenkin anonyymi palsta, eikä muutamaa poikkeustapausta lukuunottamatta kirjoittajia edes voi tunnistaa.
Ap
Veemäiset AV-mammat, mä haluan oppia teistä lisää!
Ap