Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotias nukkunut nyt pari yötä omassa sängyssä omassa huoneessa.

Vierailija
07.03.2011 |

Tähän asti nukkunut joka ikisen yönsä vanhempien välissä :)

Millaiset nukkumisjärjestelyt teillä on? Missä iässä lapsi on siirtynyt omaan huoneeseen, vai onko aina nukkunut omassa huoneessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset (4v. ja 8kk) ovat alusta lähtien nukkuneet omissa huoneissaan.

Nykyään tosin esikoinen kömpii jossakin vaiheessa yötä meidän vanhempien väliin nukkumaan (on tehnyt näin jo viimeisen vuoden). Eipä tuo nyt sinällään haittaa vaikka vähän ahdasta onkin =)

Vierailija
2/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en jaksa että lapset on öisin vieressä kun olen koko päivänkin heidän kanssaan. Rakastan heitä tietenkin todella paljon mutta öisin haluan omaa rauhaa mieheni kanssa. Päivällä näen lapsia ihan tarpeeksi :) Minulle se riittää. Öisin haluan kääntyillä ja pyöriä ja törmäillä vain mieheeni.

Meillä on kolme lasta ja he ovat kaikki vuorotellen nukkuneet kaksivuotiaaksi pinnasängyssään vanhempien makuuhuoneessa. Sitten ovat siirtyneet siinä samassa sängyssä lastenhuoneisiin. Kolmevuotiaana sängyt on muutettu juniorisängyiksi.

Tietenkin ihan vastasyntyneenä olen ottanut viereen yöllä ja antanut olla siinä kun olen nukahtanut itsekin imettäessä, mutta kun olen herännyt, olen siirtänyt vauvan takaisin omaan sänkyynsä joka on kiinni meidän parisängyssä.

Meille tämä on paras järjestely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika siirtyi vähän vajaa 2-v omaan huoneeseen,

heti alusta asti lasten jatkettavassa sängyssä joten voi itse hiippailla meidän väliin jos yöllä siltä tuntuu.

Välillä nukkuu koko yön omassa huoneessaan ja välillä ilmestyy aamuyöstä meidän väliin.

Meillä tämä on ollut hyvä ja toimiva ratkaisu.

Vierailija
4/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti, ollut esikoisen syntymästä asti, joten todellakin ehdimme olla yhdessä päiväaikaankin ihan riittävästä, myös lasten mielestä. Lapset siis aina nukkuneet omassa sängyssään.

Esikoinen, nyt 6v, siiryi omaan huoneeseen 5 kuukauden ikäisenä. Nukkunut aina erinomaisesti.

Keskimmäinen, nyt 4v, siirtyi 1 vuotiaana, kun muutimme isompaan taloon ja hänkin sai oman huoneen siellä. Ei suostu viereen, vaikka joskus pyydän, kuulemma nukkuu paremmin yksin. (Fiksu lapsi :D)

Kuopus 1v, siirtyi omaan huoneeseen 7 kuukauden ikäisenä.

Kaikilla siis omat huoneet ja nukkumisrauhat :)

Vierailija
5/5 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkunut lastenhuoneessa kaksivuotiaasta ja toinen lapsi vastasyntyneestä lähtien. Kumpikaan ei ole yhtään yötä koskaan nukkunut meidän välissä.