Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkökeskeiset naiset, millä ajattelitte päteä kun teistä tulee vanhoja ja rumia?

Vierailija
27.02.2011 |

lihavia ja karvaisia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoja aikoja.

Vierailija
2/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan sama millä pätee sitten, ei se auta kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoja ihmisiä kovin tarkkaan. Suurin osa ihan hyvännäköisä. Ja kyllä ne miehetkin vanhenee =)

Vierailija
4/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nainen vain kaunistuu vanhetessaan ja rypyt ovat kauniita.

Ajattelin olla sitten ihan kaunis niinkuin nytkin. :-)

Karvaista musta tuskin tulee, kun karvat on laserilla poistettu. Rumaakaan kauniista ihmisestä on vaikea saada, ja jos nyt kävisi niin, että lihoisin niin sit lihoisin. Ei läski ihmistä rumenna. Vaikkakin en usko että lihon, geenit on niin hoikat.

Niin ja kaikenlisäksi olen vielä fiksu ja viisas!

Vierailija
5/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös edesmennyt anoppi oli kovin innoissaan kauniista miniästä ja meidän lapsista jotka nätimpiä kuin serkunsa.

Vierailija
6/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan yli kuusikymppinen kyllä ole kovin kaunis, ainakaan vartaloltaan, joka paikka roikkuu vaikka kuinka urheilisi. Olen itsekin ulkonäkökeskeinen, mutta en nyt viitsi tuota vielä murehtia kun voin kuolla vaikka huomenna.

Vierailija
7/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomista voi estää painonhallinnalla ja karvanpoistoon on lukemattomia konsteja.

Aion ikääntyessänikin pitää kauniita kampauksia, värjätä hiuksiani, meikata ja pukeutua hyvin.

Vierailija
8/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se Paula taas pyytämässä jotain uutta naapuria saunomaan?

Vierailija
9/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma nuori = ruma vanhnus

Kaunis nuori = kauniimpi vanhus

Vierailija
10/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomista voi estää painonhallinnalla ja karvanpoistoon on lukemattomia konsteja.

Aion ikääntyessänikin pitää kauniita kampauksia, värjätä hiuksiani, meikata ja pukeutua hyvin.

mutta ihon venymistä, vanumista ja rypistymistä ei voi estää millään konsteilla.

Vierailija
11/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vanhuskin voi olla kaunis, saati sitten joku kuuskymppinen.

Olen itse nyt 38 ja olen mielestäni paremman näköinen kuin parikymppisenä. En ole mitenkään erityisen ulkonäkökeskeinen, mutta luonnostaan ihan nätti ja pidän itsestäni huolta.

Vierailija
12/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vertaan itseäni kyllä yleensä saman ikäisiin naisiin enkä nuorempiin tai vanhempiin. Eli en kuvitelekaan olevani kuuskymppisenä samassa sarjassa kolmekymppisesten kanssa vaan haluan olla hyvännäköinen kuuskymppinen.

Vierailija
13/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvoitus ja lihavuus ole hoidettavissa kuntoon, jos haluaa? Ja ne jotka pätee ulkonäöllä varmasti hoitavat ne kuntoon, joten nou hätä.

Kauneus ja rumuus on katsojan silmissä joten siitäkään ei huolta.

Vierailija
14/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole esim. miesten silmissä yhtään sen viehättävämpiä vanhana, se on vain helpompaa olla ilman huomiota jos sitä ei ole koskaan saanut. Jos ei ole koskaan saanut orgasmia, niin ei sitäkään osaa kaivata, mutta iso osa elämän iloista on silti jäänyt puuttumaan. En siis kadehdi ei- ulkonäkökeskeisiä, vaikka heidän ei tarvitsekaan huolehtia ulkonäkönsä säilymisestä.

Vierailija
15/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvojen kasvu vähenee siellä missä sitä normaalisti kasvaa ja lisääntyy siellä, missä sitä ei normaalisti kasva (leuka, ylähuuli, vartalo). Lisäksi alkaa tulla maksaläikkiä, luomia ja vanhuusiän syyliä sekä varsiluomia. Niin ikään painovoiman vaikutus lisääntyy, ihon kimmoisuus vähenee ja lihasosasto alkaa vähetä.

Kaunottarille jää sentään ihastuttava luonteensa, huumorintajunsa ja viisautensa.

Vierailija
16/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvojen kasvu vähenee siellä missä sitä normaalisti kasvaa ja lisääntyy siellä, missä sitä ei normaalisti kasva (leuka, ylähuuli, vartalo). Lisäksi alkaa tulla maksaläikkiä, luomia ja vanhuusiän syyliä sekä varsiluomia. Niin ikään painovoiman vaikutus lisääntyy, ihon kimmoisuus vähenee ja lihasosasto alkaa vähetä.

Kaunottarille jää sentään ihastuttava luonteensa, huumorintajunsa ja viisautensa.

toisin kuin ei- kaunottarille, jotka ovat katkeria jäätyään aina paitsioon.

Vierailija
17/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidän luonteensa, huumorintajunsa ja viisautensa ovat kehittyneet jo ennen kuin kaunotar huomaa joutuvansa heittäytymään niiden varaan...

Vierailija
18/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidän luonteensa, huumorintajunsa ja viisautensa ovat kehittyneet jo ennen kuin kaunotar huomaa joutuvansa heittäytymään niiden varaan...

ulkonäkö on silti se joka on tärkeintä useimmille miehille ja naisille vastakkaisessa sukupuolessa.

Vierailija
19/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuudella, hienoilla ja kalliilla vaatteilla, kauniilla ja hoidetuilla hiuksilla, lomamatkoilla ja toivottavasti yhtä menestyneillä lapsilla kuin mitä itse olen ollut. Kyllä ne ei-ulkonäkökeskeiset löytävät vanhempana varmaan ihan yhtä paljon kadehdittavaa kuin nytkin.

Vierailija
20/20 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuudella, hienoilla ja kalliilla vaatteilla, kauniilla ja hoidetuilla hiuksilla, lomamatkoilla ja toivottavasti yhtä menestyneillä lapsilla kuin mitä itse olen ollut. Kyllä ne ei-ulkonäkökeskeiset löytävät vanhempana varmaan ihan yhtä paljon kadehdittavaa kuin nytkin.

ulkonäkökeskeinen, mutten erityisen nätti, enkä kyllä tosiaan kadehdi rupsahtaneita ja menestyneitä rikkaita, kadehdin enemmän köyhää mutta kaunista porrassiivoojaa. Jos siis kadehtii jonkun ulkonäköä, niin kun tämä on sen menettänyt, niin kadehtiminen siirtyy nuorempiin ja nätimpiin. Mutta ei kai kukaan nyt elä vain siksi, että olisi toisten kadehtima.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi