Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En arvosta miestäni, mies ällöttää minua. Onko tästä enää mahdollisuutta nousta?

Vierailija
07.03.2011 |

Ja pelastaa avioliitto. Tällä hetkellä tuntuu että mitään ei ole enä tehtävissä.

Voiko arvostusta saada takaisin? Se on kuitenkin aika olennainen osa toimivaa liittoa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin eräs oli ollut yhdessä seitsemän vuotta? Niin pitkä aika meni mieheltäkin hukkaan elämästään valehtelevan naisen takia.

Syynä luultavasti oli raha. Odotellaan kunnes löytyy parempi rahamies. Sitä ennen voidaan teeskennellä parisuhdetta nykyisen kanssa, jota silti vihataan vaikka ruoka ja vuokra kyllä maistuu...

Menisitte itseenne. Ja se syy että lasten takia. Olkaapä nyt rehellisiä itsellenne. Miesten tulot on se todellinen syy. Ei lapset. Ette te lapsista välitä. Lapsia on tähän turha sotkea.

T: valheellisen naisen ex

Lasten takia roikun tässä vielä ja jos/kun erotaan, en ikinä, siis IKINÄ ota yhtäkään ukkoa nurkkiini. Selvästi mulla ei ole minkäänlaista arvostelukykyä miesten suhteen enkä todellakaan enää aioa samaa virhettä tehdä että yrittäisin uudestaan. Jos joskus on jotan sutinaa, niin kummallakin säilyy oma koti ekat 10 vuotta.

Vierailija
22/22 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin eräs oli ollut yhdessä seitsemän vuotta? Niin pitkä aika meni mieheltäkin hukkaan elämästään valehtelevan naisen takia. Syynä luultavasti oli raha. Odotellaan kunnes löytyy parempi rahamies. Sitä ennen voidaan teeskennellä parisuhdetta nykyisen kanssa, jota silti vihataan vaikka ruoka ja vuokra kyllä maistuu... Menisitte itseenne. Ja se syy että lasten takia. Olkaapä nyt rehellisiä itsellenne. Miesten tulot on se todellinen syy. Ei lapset. Ette te lapsista välitä. Lapsia on tähän turha sotkea. T: valheellisen naisen ex

Mä tienasin enemmän kuin entinen mieheni ja tienaan enemmän kuin nykyisenikin. Raha ei merkitse mulle tässä kohtaa mitään. Mies tiesi myös, missä mennään, mutta työnsi päänsä pensaaseen ja pelasi pleikkaa tms. mieluummin kuin kommentoi tilannetta. Lasten ja vain lasten takia kestin sitä niinkin kauan, luulin tekeväni oikein. Nyt tajuan, että olisi pitänyt erota jo paljon aikaisemmin.

t. nro 16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla