"elitistiäidin" lasten vaatetus
jokainen voi määritellä itse minkä kokee elitsitiäidiksi. Mutta mitä merkkejä he käyttävät lasten vaatteissa?
Kommentit (14)
IKKS, Timberland, Catimini, Burberry, Gant, Jean Bourget, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, A&F, Kenzo...
Auttaako?
Eihän Polarn o. Pyret ja me&i mitenkään ole elitistivaatteita. Ovat hiukan eri sarjassa kuin numero 4:n mainitsemat merkit :) SIttenhän voi eliittiseuraan lisätä vaikka Reimatecin haalarit :)
jostain elitistivaatteista. Jos ei kakaroitaan pue halvimpaa mahdolliseen, on elitisti.
Skeidaa!
silti lapseni vaatekaapista löytyy ylivoimaisesti eniten henkkamaukkaa. Kaikki muut, kalliit/ ulkomaiset merkit yhteensäkin vain murto-osan koko sisällöstä. Itse pukeudun tosi kalliisti :-)
elitisti, kamalasta elitististä puhumattakaan. Elitisti vaatii merkkitavaraa myös piltille.
Pop, Meandi ym. vähän retrommat ei elitisteille kelpaa.
IKKS, Timberland, Catimini, Burberry, Gant, Jean Bourget, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, A&F, Kenzo... Auttaako?
myös asenne ratkaisee paljon. itse käytän lapselllani mitä merkkiä milloinkin, lassieta, reimaa, jonathania yms, koska niiden hinnat sopivat kukkarolleni ja vaatteet ovat minusta hyvännäköisiä ja kestäviä. sisävaatetuksessa vaatteita on vielä enemmän laidasta laitaan, saattaa olla paitoja tarjoustalosta ja saattaa olla vähän kalliimpia esim. espritin ja benettoninkin. sitten taas esim. välikausivaatteet olen hankkinut kirppikseltä.
eräs ystäväni ostaa lapselleen vain ja ainoastaan Pop-vaatteita,ja vaikka ne eivät hinnaltaa ehkä olekaan samaa kategoriaa kuin vaikka tommy hillfiger, niin tämän äidin asenne kyllä kertoo sen, että lukee itsensä ns. elitistimammaksi. tämä mamma menee aivan punaiseksi, kun esittelen hänelle ostamaani jonathanin ale-haalaria tai kuoman kenkiä, kirppareihin päin hän ei edes suostu vilkaisemaankaan. joten kyllä, elitistimamma asenteeltaan ainakin
pihalla noista merkeistä mutta toisaalta, ostan sekä lapsilleni vaatteet aika pitkälti huutiksesta, henkasta ja maukasta sekä kirpparilta. Ulkovaatteet lähtevät mukaan yleensä marketeista ja ovatkin niitä halvimpia (mutta ovat hyväksi todettuja!).
Minulle merkki ei merkkaa mitään vaan se, sopiiko hinta kukkarolle.
Tosin en arvostele niitä, jotka ostavat kalliita merkkivaatteita. Mikäs siinä jos on varaa =)
ei juokse muodin perässä mutta ostaa itselleen aina laatua.
Lapset käyttää paljon Lassien ulkovaatteita, Lindexin ja L&B:n sisävaatteita.
Isommalle lapselle elitisti ostaa heti Peakin vaatteita, kun vaan mahtuu. Kengistä esim. Camperit ja Uggit lapsille.
silti lapseni vaatekaapista löytyy ylivoimaisesti eniten henkkamaukkaa. Kaikki muut, kalliit/ ulkomaiset merkit yhteensäkin vain murto-osan koko sisällöstä.
Itse pukeudun tosi kalliisti :-)