Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki oikeasti onnettomia avioliitoissaan?

Vierailija
07.03.2011 |

Itse seuraan vierestä kolmen ystäväni mietintää, että pitäisikö erota, kun miehet ovat mitä ovat... Itse mietin, että ovatko tosiaan vai pitäiskö myös näiden naisten katsoa peiliin? Ja missä on vika, kun niin moni miettii eroa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun onnelliseksi avioliitossa olevaksi. :)

Kieroutumien pitää sopia yhteen ja peiliin olisi hyvä osata katsoa. Intohimo ja huumori auttavat.

Vierailija
2/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös onnellisesti naimisissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista et tiedä yhtään mitään.

Vierailija
4/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa,

hyvä, että onnellisia ilmottautuu :) Itse olen myös onnellinen ja sen vuoksi tämän sivusta seuraaminen tuntuu jotenkin oudolta, kun tuntuu, että yksi toisensa jälkeen sanoo ettei avioliitosta enää mitään tule.

Vierailija
5/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sun ei kannata päätäs vaivata asioilla joista et tiedä yhtään mitään.

Tottakai vaivaan päätäni tällä, koska kyse on ystävistäni.

Vierailija
6/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aina voi olla onnellinen, on huonoja päiviä, mutta sitten tulee taas hyviä päiviä ja onnenhetkiä oli naimisissa tai ei. Ei ne ongelmat minnekään häviä vaikka eroaa. Ainakaan jos ne ovat vain omien korvien välissä.

Vierailija
7/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellinen avioliitossani. Yhdessä oloa lähes 20v takana ja arvostan ja rakastan miestäni puutteistaan huolimatta. Hyväpäinen eli suht kiltti tuo mieheni onneksi on:)

Onko aina ollut helppoa? Ei todellakaan! Yritän kuitenkin tehdä paljon sen eteen, että olen itse vastuussa onnellisuudestani, enkä sysää niin paljon tästä asiasta vastuuta mieheni hartioille kuin nuorempana tein.

Vierailija
8/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan ole onneton avioliitossani. Päinvastoin, olen kaikintavoin tyytyväinen elämääni :)

Vierailija
9/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen onnellisesti aviossa. Mutta tämä on jo toinen liittoni, eli aikaisempi oli kaikkea muuta kuin onnellinen. Onneksi vaihtamalla paranee ;-)

Monilla ystävillänikin on välillä ongelmia liitoissaa, mutta onneksi kuitenkin muut ovat pysyneet pitkissä liitoissaan. Saa minutkin uskomaan pitkään avioliittoon :-)

Vierailija
10/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapana valittaa miehistään, vaikka olisivat tyytyväisiäkin. Ongelmana on, että tällainen valitus ruokkii itseään eli ihan oikeasti alkaa etsiä vikoja toisensa perään eikä ero ole lopulta kaukana. Mä tein sen virheen, että äidillenikin kerroin jotain negatiivisia juttuja miehestäni ja oletin, että hän kumminkin tajuaa, että kaiken kaikkiaan meillä menee ihan hyvin. Mun äiti on täysin mustavalkoinen ihminen, tajusin sen vasta myöhemmin, ja on nyt sitä mieltä, että mieheni ja tämän suku on ihan kamala. (Ihan niin kuin kaikki ennen oli isäni ja hänen sukunsa syytä.) Tuo herätti mut ajattelemaan, että mieheni on loppujen lopuksi tosi ihana ja meillä menee nykyisin todella hyvin (äitini harmiksi?). Vastoinkäymiset ovat meitä yhdistäneet.

Vierailija
11/11 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme riitele mistään (paitsi väsyneenä tyyliin hammastahnaa altaassa=) )ja ollaan samanhenkisiä.ollaan lähdetty siitä että erosta ei puhuta vaik olis mikä!ja siis 20 v yhessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi