Aion karata tänä yönä.
Taas niin väsyttävä viikonloppu sikamiehen ja äidissä roikkuvien lasten kanssa. Perjantaina siivosin ja tänään koti on taas kuin ydinpommin jäljiltä. Mies jättää vaatteensa pyykkikorin viereen, kusee pöntön reunoille eikä kertakaikkiaan tee mitään hyödyllistä. Jos olemme lähdössä kauppaan, mies menee tietokoneelle odottamaan, että puen lapset, pakkaan tyhjät pullot mukaan, laitan lapset autoon ja lampsii sitten etupenkille. Tänään mies sentään vei roskat ja muistutteli siitä koko helvetin päivän.
Tänään, kun mies on nukkumassa, otan laukkuni vaatehuoneesta ja lähden. Olen sopinut pomoni kanssa kahden viikon vapaasta ja aion olla ainakin niin kauan ulkomailla. Jospa mies sitten tajuaisi, millaista arki olisi ilman minua. Hitto että ärsyttää, kun sen kanssa menin lisääntymään.
Kommentit (24)
päivä, että olet yksin siistissä kodissa. Lapset maailmalla ja mies kenties jonkin toisen naisen kodissa vaivoina ;)
Sun lapsia käy vähän sääli.
entä lapset? Pikkuiset saattavat pelästyä, kun huomaavat, että äiti on kadonnut.
minä juuri uhkasin lapsille, että jos ei homma ala toimia vähemmällä rutinalla, äiti ei sitten ole huomisaamuna kotosalla... Mies on reissussa, joten häipyminen ei ole aivan mahdollinen vaihtoehto, mutta kyllä helpotti kun sain sanoa noille valittajille, että minun ei muuten ole pakko olla heidän orjansa ;-)
Hyvää matkaa ap! Minne muuten matka?
nyt vielä lapsiasi - heille tämä olisi todella tympeästi tehty :(.
viikonloppuna mennä esim.Tukholmaan.
Ei se ole karkaamista.
Du skriver saker som är naturliga för alla människorna.Sluta just ny eller jag ska ringa pä polisen om dej!Det är är ju provo!
Jag har din id.
Olen täällä kuin joku siivooja ja palvelija. Jos yritän hetken olla rauhassa, joku on jo narisemassa jotain. Välillä joudun menemään vessaan rauhoittumaan, etten menetä järkeäni.
Mikään itsenäinen kävely ei todellakaan tule kyseeseen, koska mies ei muka pärjää. Jos maitopurkki kaatuu lattialle, kukaan ei tee mitään, vaan odottaa, että minä siivoan.
Lapset puhuttelevat minua idiootiksi siinä missä isänsäkin. Ehkä on ihan hyvä, että älyköt jäävät hetkeksi keskenään kotiin.
lomalle ja palaa 2 viikon päästä. Isi hoitaa teitä sen aikaa, olkaa kiltisti.
Nauti reissusta! Minne matkustat?
p.s ei ne lapset siihen kuole, jos äiti on 2 viikkoa poissa. Onhan lapsilla isä!
Ei sun tarvitse lapsille kostaa. Pienille lapsille voi olla aika järkytys, jos äiti häipyy yhtäkkiä noin pitkäksi aikaa kertomatta etukäteen.
Mä laittaisin sen sian ulkoruokintaan ja jatkaisin elämään lasten kanssa, jos ei tajua puhetta. Lapsia en tuolla tavalla jättäisi.
meillä MINÄ määrään kaikesta, vahdin ettei sotketa ja jos joku sotkee niin myös siivoaa. Joka päivä imuroin ja joku lapsista vie roskat, mies laittaa ruokaa ja siivoaa keittiön. Alat vaan pitää kuria, kaikki lähtee siitä. pako ei ole ratkaisu.
leevi and the leavings:
Pakattuaan matkalaukun, vilkaistuaan vielä lastenhuoneeseen, ulko-oven hiljaa sulkee, ei tahdo muita herättää..vaatiiko se rohkeutta, suuren määrän katkeruutta kuitenkin, jättää mies ja lapset keskenänsä, ja elää omaa elämää...?
Et voi olla tosissas, että lähdet matkalle kertomatta etukäteen? Miltäs lapsista tuntuu jos iskä sanoo heille että äiti jätti teidät? Ja entä jos mies käyttää tuota sun yllätysreissua myöhemmin vaikkapa huoltajuusriidan aseena, eli jätit perheesi noin vain, joten olet epäkelpo äiti?
Tuollainen matka voi olla oikeasti hyvä juttu, mutta kyllä siitä pitäisi tiedottaa miestä ja lapsia etukäteen.
Du skriver saker som är naturliga för alla människorna.Sluta just ny eller jag ska ringa pä polisen om dej!Det är är ju provo!
Jag har din id.
Soitat poliisille siitä, että väsynyt äiti suunnittelee karkaamista kymmeneltä illalla? :D Varmaan puolet äideistä tekee juuri samaa. Olisiko siinä jotain laitonta, jos ap oikeasti lähtisi yksinään lomalle ja lapset jäisivät oman isänsä kanssa kotiin? Eikös miehet tee tuollaista jatkuvasti työn ja jopa alkoholin merkeissä? ;)
Ap, olet vain väsynyt. Kerro miehelle, että lähdet lomalle ja käy vaikka viikonloppu tallinnassa syömässä ja nukkumassa. Itselläni on ollut ihan samanlainen olo joskus.
Nuorin on 12. Lasten syntymän jälkeen en ole päässyt tekemään yhtään mitään yksinäni. Kerran kävin kampaajalla ja mies oli sillä aikaa vienyt lapset anopille, joka tietysti haukkui minut ihan pystyyn, kun miesparka oli kertonut minun hoidattavan lapset jatkuvasti hänellä.
ap
On 12v. ja kerroit että lapset roikkuu jatkuvasti sinussa, joudut pukemaan lapset ja laittamaan autoon...! Onko ne vammaisia vai miten ne ei osaa itse pukea? PROVO.
Täällä on liikeellä monenlaista sepostelijaa, kun pitää sekaantua toisten ketjuun muka ap.na.
T.äskeinen
ja palaat parin viikon päästä ja että iskä huolehtii nyt kaikesta.
Lähden kyllä siskolleni täksi yöksi (naapurikaupunkiin), kuten suunnittelin, jotta aamulla mies saa huomata, ettei kukaan olekaan korjannut iltapalan jälkiä keittiöstä tai kerännyt tavaroita lattioilta.. Olen vain niin järjettömän uupunut tähän rumbaan. Toinen ei arvosta yhtään enkä haluaisi lasten perhettä kuitenkaan rikkoa :(
ap
nimittäin jos tulee ero- olet heikoilla- jos haluat lapset erossa
ota lapset mukaan ja mene mummolaan ja ota 2 viikon sairasloma
Kuulostat siltä, että välttämättä et kotiin jäämälläkään pysty olemaan täysipainoinen äiti. Pistä parin viikon aikana avioeropapereita vireille, selaa netistä vapaita asuntoja, mieti, miten järjestelet elämääsi.
Säälittää sun lapset :( Ajattele miltä tuntuu herätä aamulla, eikä äitiä ole missään. Jätä edes viesti.