Aion karata tänä yönä.
Taas niin väsyttävä viikonloppu sikamiehen ja äidissä roikkuvien lasten kanssa. Perjantaina siivosin ja tänään koti on taas kuin ydinpommin jäljiltä. Mies jättää vaatteensa pyykkikorin viereen, kusee pöntön reunoille eikä kertakaikkiaan tee mitään hyödyllistä. Jos olemme lähdössä kauppaan, mies menee tietokoneelle odottamaan, että puen lapset, pakkaan tyhjät pullot mukaan, laitan lapset autoon ja lampsii sitten etupenkille. Tänään mies sentään vei roskat ja muistutteli siitä koko helvetin päivän.
Tänään, kun mies on nukkumassa, otan laukkuni vaatehuoneesta ja lähden. Olen sopinut pomoni kanssa kahden viikon vapaasta ja aion olla ainakin niin kauan ulkomailla. Jospa mies sitten tajuaisi, millaista arki olisi ilman minua. Hitto että ärsyttää, kun sen kanssa menin lisääntymään.
Kommentit (24)
ja
apn kuvaaman kaltainen isäkin voi olla vastuuton kasvatusvastuullinen
- ja onkin-
ja silloin lastensuojelu puuttuu asiaan ja silloinkin äiti on menettämässä lapsensa kokonaan...
ps älä hyvä nainen leiki tulevaisuudellasi
1)- ota asumusero, jos on vaikeaa
TAI
2)opeta mies pyyhkimään pyllynsä ja hoitamaan lapsi AI
3) ennen kuin UUUVUT ...
karata ihan hyvin joskus.
Just ihan vaan siksi että mies huomaisi miten paljon mä loppujen lopuksi teen nostamatta siitä suurempaa numeroa.
Ja kyllähän ne lapset siitä varmaan pelästyisivät mutta oppisivat myös samalla että äitikään ei loputtomasti meitä jaksa jos ollaan tälläisiä kusipäitä eikä käyttäydytä.
Go Ap! RUN!!
Mene ihmeessä yhdeksi yöksi pois kotoo ja jätä lappu pöydälle että olet siskosi luona.
Luulis olevan herätys ukollesi.
Oikeesti, kuvottaa tommoset äijät jotka ei arvosta yhtään naisia ja niitten tekemää työtä kodin ja lasten eteen.
Meillä mies on onneksi kova siivoamaan ja pyykkäämään ja hoitamaan lasta yms.. mutta on ollut kyllä semmonenkin mulkku kuvioissa joka ei tehnyt muuta kuin makas sohvalla, joi kaljaa ja piereskeli.
Onneks pääsin siitä älykääpiöstä eroon.
Eikä siinä oikeesti mikään kurinpito onnistu jos ukko on todellakin niin laiska ja tyhmä.
Kauheet riidat sillä kyllä sai aikaseks ja loppujen lopuks kaiken sai silti tehdä itse. Ja minäkään en mikään kiltti puurtaja ole niin siltikin oli aivan mahdotonta saada mies osallistumaan..
Minä sitten paloinki loppuun. Onneksi ei sentään sen lurjuksen kanssa lasta tehty.
Nyt onkin sit löytynyt kunnollinen mies ja meillä on yhteinen ihana lapsi ja koti pysyy ojennuksessa, mies käy kaupassa ja auttaa muutenkin TOSI paljon.
Semmosia on oikeesti olemassa! Mieti nyt tarkkaan mtä elämältäsi haluat. Yksi elämä vaan meillä jokaisella. Eikä sitä pidä kärsiä.
Varmasti sinulla ja lapsillakin olisi ihanempi elämä ilman moista riesaa.
Tsemppiä ja virtuaalihali.
En mä näistä erokuvioista mitään tiedä, mutta kyseenalaistaisin senkin että jos ero tulee, niin haluaako ap:n mies edes lapsien lähivanhemmaksi. Jos kerran kokee niiden hoitamisen niin vaikeaksi jo nyt.
Ap ei taida kuitenkaan olla ihan tosissaan? Nautinnollinen ajatusleikki, et ole varmasti ainoa, joka miettii joskus arjesta pakenemista.
Mutta jotain tossa tilanteessa pitäisi tehdä. Varsinkin jos lapsetkin jo kävelevät äitinsä yli. Mitä tapahtuu ap, jos lopetat palvelun?