TOUKOlaiset, uuteen odotusviikkoon. =)
Moi kaikille!
Kerrotaas taas tälläviikolla kuulumisiamme.
Odotan jo huomista kuin kuuta nousevaa kun puolen päivän jälkeen pääsee viimein ultraan. Onneksi sydänäänet kuultuun jo neuvolassa viime viikolla niin tietää että jotain siellä on. =)
Muuten täällä Savossa menee mukavasti, on ollut jo helpompiakin päiviä pahoinvoinnin suhteen eli jospa se siitä.
Lunta tuli eilen ja on edelleen maassa eli liukasta keliä tiedossa! Saas nähdä joko jää pysyviksi lumiksi, onkos muualla lunta jo?
Ihanaa maanantaita kaikille!
pid 11+2
Kommentit (85)
Tänään menossa 10+6 ja aamulla olin ekalla lääkärikäynnillä neuvolassa. Sydänääniä ei kuulunut, harmittaa, vaikka eihän ne kaikilla tuolloin kuulu. Kohtu oli kuitenkin selvästi kasvanut.Papankin lääkäri otti, kun edellisestä aikaa. Nyt onkin sitten hieman vuotamista, mutta se johtuu papasta. On kyllä muutenkin ollut vuotoa viime viikon aikana.
Omat housut mahtuu päälle, jos ei niitä kaikista kireimpiä valitse Ja kukaan muu ei taida huomata minussa mitään erikoista kuin ehkä minä itse.
Pahoinvointi ja väsymys ovat jatkuneet jo yli kuukauden, mutta pahoinvointi on sentään hieman helpottanut.
...lumista aamua. Se tuli talvi nyt tänne Tampereelle :).
Vähän olen ehtinyt kirjoitella, kun tuo esikoinen pitää kiireisenä ja väsyttää. Se on ykkönen näet päättänyt öisin valvottaa vanhempiaan, tulee hampaita. Onneksi mies on pomppinut sen kanssa pystyssä, minä kun en öisin saa itseäni ylös sängystä paitsi vessa reissuille, hirveä uupumus. Ja nyt sitten kaiken huipuksi sain vielä nuhankin. Niin, että vali vali.
Vähän positiivisempia mietteitä. Tänään on ensimmäinen neuvola. On se jännä nähdä onko sama neuvolatäti kuin viimeksi ja jos ei, niin onko mukava ;).
Onnea kaikille ihanista ultra kuulumisista. Niitä on aina ihana lukea.
Typy ja pähkinä 9+5
Tuiskuterveisiä minunkin puolestani täältä Mansesata! Kyllä jotenkin heti mieli virkystyy kun tulee lunta=) Syksy oli ihana ja lämmin, mutta hulluna jouluihmisenä odotan pikkujoulu aikaa jo niin ja sehän ei ilman lunta ole mitään!
Typy72: Ans kattoo ollaanko synnärillä sitten keväällä samoihin aikoihin, sillä niin samoissa mennään. Minkäs ikäinen teidän esikoinen on? Meillä tyttö täyttää joulukuussa 2V.
Mutta siis oma mieli jo aika lailla rauhoittunut, verihyytymän takia ja odottelen np-ultraa (7.11.) jotta taas pääsemme näkemään pienokaisemme=) Vuotoa ei ole vähäistäkään määrää tullut, joten sen vuoksi aika positiivisellä mielellä. Ja mikä ihaninta, kuvotusta ei ole kahteen viikkoon ollut ja väsymys loppui kuin seinään kaksi päivää sitten=) Nyt olen jotenkin niin täynnä energiaa.
" Omissa" housuissa vielä olen, mutta havaitsin kyllä jo että tarkka silmäinen kyllä väkisinkin huomaa. Mutta nää pitkät huivit paidan päällä on täällä töissä eri hyvä juttu. Kertoa kun täällä vielä asiasta en halua. Mutta kun elopainoa oli jo alussa yli sallitun n.8kg...niin hävii aika hyvin niihin.
Muistaakos joku koska se sokerirasitus koe tehdään jos tehdään?
Kimulille, syvä osanottoni ja voimia!=(
Mutta mukavaa talvipäivää kaikille!
Monta uutta oli tullut pinoon mukaan, tervetuloa! Se joka taitaa voisi varmaan tiedot päivittää?! Parempi kun en minä sinne sormiani laita.
H-R rv 10+2
...kerrankin riittää virtaa ja mies kera esikon nukkuu vielä, joten rupean täyttämään palstaa ;).
Siis nykyään on parempi olo. Tai vaihteleva, hah, viime viestissä valitin. Mielialan vaihteluita :). Joo. Siis ei enää yökötä täysi päiväisesti ja toisinaan tuntuu virtaakin riittävän.
Viime raskaudesta muistelen, että alussa oli hirveä väsy,itku,yökötys,yms. sitten keskiraskaudessa lähes normaali olo (paitsi silloin kun kilahti), kunnes maha toi omat vaikeutensa ja väsymyksen. Tosin silloin ei ollut muita hoidettavia, joten sai nukkua ja maata aina kun huvittaa. Mitä nyt töissä piti käydä. Nyt tuntuu, että väsyttää tuo lapsen hoito ja muut pakko askareet. No, saas nähdä kuinka menee ;). Onneksi mulla on aika ihana mies, joka osallistuu ihan yli-kiitettävästi. Siti tuntuu, että viime kerralla odotettiin yhdessä ja seurattiin masun kasvua jännityksellä ja kaikkea. Nyt hoidetaan kotia ja esikkoa yhdessä. Raskaus on mun juttu ja parisuhde jää jonnekkin tosi kauas. Joo tulihan sitä valitusta tähänkin :).
(H-R). Ehkä tosiaan tavataan synnärillä ;). Meidän tyttö on nyt vuosi ja kuukausi. Menoa siis riittää.
typy ja pähkynä
Onpa taas ihanan kirkas pakkasaamu =)
Puut ihan kuurassa,tulee jo ihan talvitunnelmat... Jihuu, tänään taas uudelle viikolle!
Tuntuisi jopa että väsymyskin alkaisi pikkuhiljaa väistyä, aamulla tuntuu ettei unta riitäkkään entiseen malliin. Kyllä se tästä =)
Lähden tästä aamupalan laittoon....
Ja kimulille suuri lohtuhali!!!!!!!!
Kristiina rv 11