Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~HEINÄSIRKAT maanantaita!~~~~

24.10.2005 |

Huomenta vaan!

Jälleen uusi viikko alkaa! Onnea plussanneille ja taidanpa liittyä seuraan!!!!!! :D Tänään nimittäin selvääkin selvempi +plussa+ Clearbluella!!!!!! Jaksoin odottaa tähän aamuun (no klo 3 asti kuitenkin;) ja nyt siis kp30/28-30 ja toisinsanoen rv 4+1 :) Arvaatkaa olenko onnellinen ja ihan pyörryksissä kun ekasta kierrosta tärppäs! En siis ollutkaan ihan väärässä kaikkien oireitteni kanssa :) Laskin edellisiä kiertoja ja ne on ollut 25-30 ja useimmiten siellä 30 hujakoilla eikä 28 niinkuin oletin, joten testasin vasta tänään kp30, eilen tuntui kokoajan että nyt ne sitten alkoi ja juoksin vessassa yhtenään tarkistamassa.

Nyt sitten se kummallinen osuus, mulla ainakaan ei Acon10 näyttänyt YHTÄÄN mitään, testasin kp20, kp25, kp27! :O kp28 testasin Pregent stickillä vai mikä se oli, puhdas nega silläkin. Kyllä nyt luulis että Acon10 näyttäis jo kp27???? Että en tiedä miten herkkiä sitten ovat... Olivat kaikki puhtaita negoja. Mutta aamulla Clearbluella tuli heti selvä pystyviiva kun testi-ikkuna kastui, ei edes haamu :) *heh, ei saa nauraa sille kuinka monta kertaa mä testasin!* ;) Ajattelin pissiä parin päivän päästä vielä yhden predictorin joka on kaapissa.

Sitten oireita, kaikki kuitenkin haluaa kuulla :) Pahoinvointi/huimaus oloja oli viime viikolla eli tuossa kp 20 tietämissä alkoi, nyt ei niinkään sitä enää, aikaisemmin kp 18 eteenpäin oli menkkamaisia kipuja ja oudosti ylävatsalla nipistelyitä, mitä on vieläkin. Rintoja on särkenyt kainaloista jo kauan. Lisäksi haistoin lenkillä 10 m päästä kuivumassa olleiden lakanoiden huuhteluaineen :D Hiukset on tosi rasvoittuneet ja sain pari finniä mitä en yleensä saa menkkojen aikaan tai muutenkaan. Ärsytystä on ollut runsaasti ;) Väsymystä ei nyt niinkään. Niin ja lämmöt koholla 37.1 ja 37.4 ja erityisesti iltaisin on ollut kuumotusta ja aamupäivisin olen palellut. Suklaanhimoa on ollut, mitä mä kyllä luulin menkkaoireeksi kun se yleensä sitä on ja ed. raskaudessa sitä just ei ollut ennen menkkoja mitä ihmettelin. No, jospa tää vaavi on yhtä perso suklaalle kuin mäkin! :D

Mutta nyt takaisin töihin, vaikka tää päivä menee kuitenkin pilvissä!!!! :)

Minni: Joko testasit? Entäs muut??? Hirveesti plussasäteitä ja voimia piinailuun!!!! Tehdäänhän paljon heinäsirkkoja, jooko? Me halutaan PIIIITKÄ lista tuonne odottajien puolelle!!!! :) Älkääkä lannistuko jos Aconit ei tuota tulosta!

t:Moonagirl rv 4+1 ja la 2.7. (hm, luulin että olis 4.7, laskuri sanoi tuon 2.7)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 22. Yöllä oli omituista tissien oirehdintaa, pistelyä ja pakotusta. Tänään on ollut hieman huono olo. Kahvi ei oikein enää tunnu mullekaan maistuvan, aiemmin 2-3 kuppia päivässä. Toiveet korkealla! :) Testipäivä olisi varmaankin ensi ma tai ti. Jännäysintoa!

Vierailija
42/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA kaikille plussanneille! Hatara pää kun on niin innoissaan omista oireistaan... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun oli miehen kanssa vielä vähän avoin tuo että milloin ne pillerit jätetään pois. no lauantaina päätettiin sitten varmasti että en enää niitä ota. eilen olisi ollut uuden liuskan aloitus mutta enpä siis aloittanut ts nyt on menossa kp 6/x joten mukana heinäsirkoissa siis olen. Minulla vaikeuttaa vain tuota oviksen metsästelyä se että pillereiden lopettamisen jälkeen (ainakin edellisellä kerralla) kierrot on kaikkea väliltä 18-38. Ovista on siis vaikea ellei mahdoton bongata. No, luotan hyvään tuuriin että osuisi oikeaan aikaan.

Kivasti mieltä kutittaa tämä pillereiden lopetus. Toisaalta tämä aika on ihanaa kun ei tarvitse vielä miettiä että milloin mahdollisesti ovis saattaisi olla ja sitten jännittää että tuleeko täti vai ei. Epäsäännöllisestä kierrosta huolimatta esikoinen saatiin alulle aika nopeasti. Hän on nyt 1v2kk eli jos heinävauvan saisin niin ipanoiden ikäeroksi tulisi 1v11kk tai tasan 2 v. Voi, kesä vauva olisi kyllä ihana. Esikko syntyi juuri elokuun alussa ja vuodenaika oli mielestäni paras mahdollinen.

onnea plussanneille ja tsemppiä muille! yritetään nauttia, odotuksen odotus ja itse odotus on ihanaa aikaa elämässä.

senna

Vierailija
44/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea siis kaikille vauvanodotukseen ja liimaa ja superteippiä ja kaikki mahdolliset tarrakiinnitykset että kaikilla kaikki sujuisi hyvin!!!

Aika paljon tuntuu olevan piinaviikkolaisia, hyvä, sillä mullakin ajatuksena olisi testata perjantaina jos siis se täti-paholainen ei ilmesty sitä ennen. Nyt menossa kp 31/35 ja vattapohjassa alkaa olla perhosia. Nyt ei ole mitään oireita, viime viikon vatsannipistykset ja lisääntyneet valkovuodot ovat tasaantuneet, eikä auta kuin odottaa.

Iloista mieltä ja kasvatetaan tuota plussakasaa pilviin asti, eiks jooo?

Vierailija
45/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys:

Kellään tullu ikinä kierron aikana emättimeen vihlaisu kipuja? sellaisia että saa aivan kippuraan mennä kun sattuu niin hirveesti, sekä mahaan että emättimeen sattuu..

ihmettelen vaan kun ekaa kertaa tuli sellaisia tässä...ja meinas kyllä järki mennä, onneks kestivät vaan sekuntteja