Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ennen Clomeja syötäväksi määrätty Primolut-kuuri kesken ja plussa?!?!

14.05.2006 |

On nyt pakko vaan ihmetellä tätä jollekkin muullekkin kun miehelle, olen ihan sekaisin. Eilen otin siis 5. tabletin 10 -päivän kuurista jonka oli tarkoitus aikaansaada vuoto ennen ensimmäistä Clomi-kiertoa. No jostain syystä olin toooosi pahoinvoiva koko päivän ja jostain kumman syystä sain päähäni tehdä raskaustestin (en kyllä edelleenkään käsitä miks) johon sitten ilmestyi kaksi viivaa... Mitä ihmettä tästä nyt pitäis ajatella..?? PCO on diagnosoitu ja tiistaina olen ollut viimeeksi gynellä, ma testi näytti vielä vaan yhtä viivaa. Edelliset mankat on olleet joskus millon lie maaliskuun lopulla. En otenkin voi uskoa että ne viivat edes tuli ja että olisin muka raskaana. Voiko Primolut tehdä toisen viivan (ei kai?), tai joku muu mystinen asia..? Eihän tää nyt voi olla totta..!!

No siis huomenaamulla soitan tietty ensi töikseni gynelle ja konsultoin mutta arvatkaa vaan onko ollut vähän sekava olo tässä vuorokauden... Tänään on vielä ensimmäinen äitienpäivänikin (esikoinen, Clomilapsi 11kk) ja mummulareissullakin vaan mietin tätä juttua.... hohhoh...

Sekavana, Lounis

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tein miehen käskystä uuden testin ja kyllä siinä ihan selkeä viiva on. Haluisin niin nyt vaan niin puhua sen lääkärini kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi