Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~HEINÄSIRKAT maanantaita!~~~~

24.10.2005 |

Huomenta vaan!

Jälleen uusi viikko alkaa! Onnea plussanneille ja taidanpa liittyä seuraan!!!!!! :D Tänään nimittäin selvääkin selvempi +plussa+ Clearbluella!!!!!! Jaksoin odottaa tähän aamuun (no klo 3 asti kuitenkin;) ja nyt siis kp30/28-30 ja toisinsanoen rv 4+1 :) Arvaatkaa olenko onnellinen ja ihan pyörryksissä kun ekasta kierrosta tärppäs! En siis ollutkaan ihan väärässä kaikkien oireitteni kanssa :) Laskin edellisiä kiertoja ja ne on ollut 25-30 ja useimmiten siellä 30 hujakoilla eikä 28 niinkuin oletin, joten testasin vasta tänään kp30, eilen tuntui kokoajan että nyt ne sitten alkoi ja juoksin vessassa yhtenään tarkistamassa.

Nyt sitten se kummallinen osuus, mulla ainakaan ei Acon10 näyttänyt YHTÄÄN mitään, testasin kp20, kp25, kp27! :O kp28 testasin Pregent stickillä vai mikä se oli, puhdas nega silläkin. Kyllä nyt luulis että Acon10 näyttäis jo kp27???? Että en tiedä miten herkkiä sitten ovat... Olivat kaikki puhtaita negoja. Mutta aamulla Clearbluella tuli heti selvä pystyviiva kun testi-ikkuna kastui, ei edes haamu :) *heh, ei saa nauraa sille kuinka monta kertaa mä testasin!* ;) Ajattelin pissiä parin päivän päästä vielä yhden predictorin joka on kaapissa.

Sitten oireita, kaikki kuitenkin haluaa kuulla :) Pahoinvointi/huimaus oloja oli viime viikolla eli tuossa kp 20 tietämissä alkoi, nyt ei niinkään sitä enää, aikaisemmin kp 18 eteenpäin oli menkkamaisia kipuja ja oudosti ylävatsalla nipistelyitä, mitä on vieläkin. Rintoja on särkenyt kainaloista jo kauan. Lisäksi haistoin lenkillä 10 m päästä kuivumassa olleiden lakanoiden huuhteluaineen :D Hiukset on tosi rasvoittuneet ja sain pari finniä mitä en yleensä saa menkkojen aikaan tai muutenkaan. Ärsytystä on ollut runsaasti ;) Väsymystä ei nyt niinkään. Niin ja lämmöt koholla 37.1 ja 37.4 ja erityisesti iltaisin on ollut kuumotusta ja aamupäivisin olen palellut. Suklaanhimoa on ollut, mitä mä kyllä luulin menkkaoireeksi kun se yleensä sitä on ja ed. raskaudessa sitä just ei ollut ennen menkkoja mitä ihmettelin. No, jospa tää vaavi on yhtä perso suklaalle kuin mäkin! :D

Mutta nyt takaisin töihin, vaikka tää päivä menee kuitenkin pilvissä!!!! :)

Minni: Joko testasit? Entäs muut??? Hirveesti plussasäteitä ja voimia piinailuun!!!! Tehdäänhän paljon heinäsirkkoja, jooko? Me halutaan PIIIITKÄ lista tuonne odottajien puolelle!!!! :) Älkääkä lannistuko jos Aconit ei tuota tulosta!

t:Moonagirl rv 4+1 ja la 2.7. (hm, luulin että olis 4.7, laskuri sanoi tuon 2.7)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti ennen töihinlähtöä tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu -ja mikäs sen mukavampaa kuin lueskella iloisia plussauutisia :) Itsellä menossa kp 25/28-32 ja koko ajan tuntuu, että menkat alkaa ihan just... Loppuviikosta testailen jos on enää tarvetta. Mutta nyt täytyy rientää töihin! Mukavaa viikonalkua ja paljon lisää plussia meille kaikille!!!

Vierailija
22/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken kiireisen työpäivän tulin kurkkaa jokos se Jenni olisi sen testin tehnyt. Tees nyt se niin saadaan taas yksi plussaaja joukkoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se vaan sitten kävi että heti kun päätin ilmoittaa itseni tänne heinäsirkkoihin niin täti pakkautui kylään. Mutta ei se minua vielä kyllä heinäsirkoista välttämättä pudota pois. Jos kierto pysyy entisellään niin vielä seuraavan oviksen avulla voin saada heinävaavin. Mutta aika näyttää. Nyt odotellaan tädin kyläilyn päättymistä ja sitten odotellaan tärppipäiviä ja sitten taas odotellaan. Tää elämä on yhtä odottelua, tavalla tai toisella.

Sari

Vierailija
24/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille. Olipa mukavaa luettavaa maanantaille noi plussauutiset. Meillä mennään kp 14/24 ja ovis oli tuossa viikonlopulla. Yövieraista huolimatta ehdittiin vauvantekopuuhiin pe ja su...lauantai siis jäi väliin. Toiveet on taas kooorkealla!!! Nyt sitten vaan varmistellen loppu kierto ja reilun viikon päästä testailee, jos hyvin käy! Tää vauvaprojekti on kuin lottokupongin täyttäminen eli joka kerta on ihan varma voitosta, vai mitä!!!??? No, onneksi riittää vielä positiivista asennetta. Samaa toivotaan muillekin.

Eilen meillä kävi neljä viikkoa vanha vauveli kylässä....kuumeilu sen kun paheni. Esikoinenkin oli ihan innoissaan pikkuvieraasta (= Mieskin on nyt ihan innoissaan pikkukakkosesta.

Vierailija
25/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että pikkusirkat ovat jo alkaneet ilmoitella tulostaan... :)

Meillä toinen yrityskierto, kp vasta 8/24, mutta taaspa löydän itseni palstalle kirjoittelemassa. Kesäkerttujen porukka vaikutti oikein kivalta, ja niin tämäkin jengi.

Kiva olisi siirtyä kanssanne odotuspuolellekin.

Nyt pitää hilpaista YTHS:lle hammaslääkäriin. Neljä vuotta sitten on hampulit viimeks tarkastettu, joten saa nähdä, mitä löytyy.

Palataan, sirkkulit!

Vierailija
26/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireestä varmaan. Eli kierto on vähintään 28, ennen Nuvaringiä usein jopa 33-36.

Vierailija
27/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] hieman omaa napaa. Luulin että menkat alkais mutta ei ne alkanukkaan. Lämmöt oli illalla vielä 37.1 ja aamulla 36.8 ja negaa sain acon10:llä tänä aamuna. Itsellä oli ovis tosi myöhään ainakin lämpöjen mukaan niin voi tulla aika pitkä kierto. Nyt siis 29/28.

Koko ajan odotan että joko ne menkat alkaa kun kerta negaa tuli testissä, eli raskaana ei olla :(

jos alkaa tänään olen vielä heinäsirkoissa ja laskettuaika 31.7 mutta jos alkavat tiistaina niin tipun elokuulle :(... ja 5 yrityskierto lähtee käyntiin. Onneksi on nyt paikat auki tuolla alhaalla niin kuulemma pitäis olla nyt paremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi kuin aikasemmissa kierroissa missä oli putket tukossa.

Toivottavasti tässä pian saisi itse myös kertoa täällä iloisia uutisia, tuntuu että joka toinen ystäväpiirissä on saanut plussaa ja itsellä ei tärppää millään, hieman raskasta rupeaa olemaan..

Mutta onnittelut kaikille jotka on saaneet toivomansa PLUSSAN :) :) :)

Vierailija
28/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä masennu! Onhan se pirullista pettyä monta kertaa, mut viides kierto " vasta" meneillään...Nyt vaan pää pystyyn ja actionia makkarin puolelle, vai mitä!? Itellä menos kolmas kirto, oli ihan varma et tärppää heti ekasta niin kuin esikoinenkin. Mut ei tää niin yksinkertaista näköjään olekaan. Tsemppiä! ((=

Vierailija
29/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on vierähtänyt pimennossa, joten onnittelut plussanneille! *vähänkö kade*

Täällä alkaa pikkuhiljaa pupuiluviikko. Nyt kp12/25-34 haalea haamu ovistestissä, sama eilen. Eli ohjeiden mukaan nega, mutta toivottavasti ovis on kuitenkin tulossa. Olen yrittänyt olla sokerilakossa, mutta ottaa hiukka luonnon päälle, eli hiukan on tullut herkuteltua, mutta en sentään ole sortunut ostamaan karkkipussia tai muuten paljon karkkia. Sipsillä on sitten sekin korvattu :/

Vierailija
30/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä olikin tullut muutama lisää sitten aamuisen vierailun:) Se on hyvä se!

Ronynille tsemppihali:) Kyllä mekin varmaan jossain vaiheessa vielä ne nyytit lunastetaan ja vielähän sinullakin on toivoa kun täti ei kuitenkaan vielä ole tullut. Sikäli kyllä ymmärrän hyvin tuntemuksiasi, että vaikka meillä nyt onkin vasta toinen yrityskierto menossa niin silti aina kun joku plussaa niin pieni kateuden piikki pistää... Ei sillä ettenkö olisi ihan vilpittömästi onnellinen toisten puolesta ja tiedän ettei kenekään muun odotus ole poissa minulta, mutta kun sitä itsekin niiiiin kovasti toivoisi jo odottavansa. Ja ihmisiähän tässä vaan ollaan. Mutta joka tapauksessa piinailijoille++++++++++++++++tuulia ja tärppi onnea ovistelijoille!

Vierailija
31/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kp 25/26-28. Testailla aion tällä viikolla, jos ei vuoto ala ennen sitä. Mieli tekis kyllä jo hakea testi apteekista tänään. Edellisissä raskauksissa olen saanut haalean plussan pari päivää ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Molemmat apteekin omilla testeillä. Saa nähdä malttaako nytkään odottaa :)

Meillä tämä on kolmas yrityskierto ja nyt on ensimmäisen kerran tunne, että voisi olla raskaana.

Vierailija
32/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitten tukea oli tulos mikä tahansa. Joo, mäkin oon jalkoja pitäny ylhäällä ja syöny niitä multitabsin 2+ vitamiineja.Nyt harmittaa kun ei tullu kreippimehua ostettua(onkohan tässä nyt sittenkään tehnyt kaikkea voitavaansa raskauden alkamiseksi...:) ) Särkee selkää ja mahaa ja suussa alkoi yhtäkkiä maistua verelle. Kyllä nyt tippuu korkeelta jos täti tuleekin kylään. Ei auta kun odotella, voikun pääsis testaamaan jo, mutta en kyllä testaa kun vasta maanantaina.Menkka kivut alkaa yleensä heti aamulla, joten jos niitä ei kuulu niin sitten testaan.Tai jos oireita alkaa olla enemmän niin ehkä sitten jo perjantaina......

Vierailija
33/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa luettavaa kun alkaa plussia tulemaan.Täällä kp21/28-30 ja nyt olis muka jo oireita...mielikuvitus teettää kaikkee.Haluis jo päästä testailee ja päivät kuluu hitaasti.Mulla on kyllä hieman etova olo ja eilen oksensin mutta luulen et on jotain vatsataudin tynkää koska mahaan sattui eilen ei alavatsaan.Minä join menkkojen ja ovulaation välin greippimehua ja jalat pystyssä täälläkin on oltu.Nyt ihan harmittaa, että kaapissa on noita acon10 kun lukee et niistä on enimmäkseen vaan harmia.Milloin lämmöt alkaa tippumaan jos ei ole raskaana?Mulla on iltalämmöt koholla aamusin en oo kyl mittaillukaan mutta eilen 37,3.Jos ei ole raskaana alkavatko lämmöt putoamaan?

Vierailija
34/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin pitkän viestin ja unohdin otsikko kohtaan kirjoittaa niin hävis koko teksti!! Aarghh!

Voi ihanaa, kun täällä oli monta plussa uutista! Onnea ja tarrasukkia kaikille!!!

Moonagirl: kerroit, että sulla oli oireita jo n. kp 20 alkaen. Monesko kp sulla oli ovis? Mulla on nyt kp 19/30 ja ovis oli kp 17. Tänään on ollu koko päivän tosi etova olo eikä syöminenkään auttanut kovin pitkäksi aikaa. Ja huonoa oloa lisää vielä se, että hajuaisti on herkistyny hienhajulle! Hyi yök! Ei muut mun mielestä oo näin pahalle ikinä haissu saatika sitten ite, kun eilen illalla käyny suihkus!

Voiko olla mahdollista noin pian saada oireita?!

Reagoin kyllä aina tosi herkästi mm. hormonilääkkeille enkä nyt oo syöny semmosia, jolleisitten todellakin oo " omaa sisäistä hormonia" .

Saattaahan nämä oireet kyllä olla sitten vaan kovaa vauvakuumetta, kun nyt on odotukset tosi korkeella...

Vierailija
35/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni! Joko oot testannut? Jännittää sun puolesta!

Voi kun tämä raskaus menisi loppuun asti! Tätä on kohta 2,5 vuotta toivottu. Joku kyseli clomeista. Mä oon syönyt clomeja neljä kiertoa ja menkat tulleet aina ajoissa. Paitsi silloin kun oon ollut raskaana. Tässä just pähkäilen, että pitäisikö tässä raskaudessa varata aika yksityisella ultraan. Vielä en uskalla varata mitään (ultraa tai neuvolaa). Viikkoja on vasta 3+5, jos ovulaatio on ollut kp 14. Tai siis mähän sain kolme ovisplussaa, kp 10, kp 13-14 ja kp 18-19.

No, katsotaan nyt miten menee..

Vierailija
36/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko muuta sanoa?

Eli joo, nega tuli että pärähti.. Silti jaksan epäillä tuota aikaisempaa testiä, kun IKINÄ ennen ei ole tullut noita viivoja jälkeenpäin..

Ja olo on taas sellainen että olen (muka) ihan oikeasti raskaana. Lähinnä nuo rinnat sen mulle paljastaa, viimeksi näin nipristelevät ja kirvelevät kun odotin Veetiä.

Noh, saan huomenna kaksi uutta testiä sen viallisen korvauksena joten katsotaan mitä ne kertoo. Huomenna olisi kp 29/28-36, elikkäs periaatteessa menkat jo myöhässä päivän, lyhyemmän kierron mukaan laskettuna..

Olen jostain lukenut samanlaisen kohtalon noiden Acon10-testien kanssa, ensin haamu, sitten negat ja Apteekin testi näytti plussan, vaikka pitäisi näyttää myöhemmin kuin tuon (hemmetin) Acon10:n.

Mutta luottavaisin mielin lähden kohti huomista :)

Tehkää te muut sillä aikaa lisää plussia niin itsekin saan lisäpuhtia :D

Vierailija
37/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mieletöntä!! Minä myös plussasin tänään!!!!! Ja menossa myös 4+1 ja laskettu aika siis 3.7 (tämän vauvalehden laskurin mukaan). Aivan mahtavan kutkuttava olo!! Nyt vaan toivon, että loppukin menee hyvin....

En tuossa ehtinyt muita viestejä vielä lukeakaan kuin Moonagirlin, että jos tuli lisää plussia, niin onnea!!

Ja tsemppia ihan mielettömästi piinailijoille ja kierron alussa oleville!!!

Nyt täytyy mennä, esikoinen kutsuu...

Vierailija
38/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran että en luota itsekkään niihin tein nimittäin 2 haamua toissa viikolla ja ensin mietin oisko ovis ollutkin aiemmin mutta eipäs ollutkaan kun pongasin sen sit kp23/24..voi olla että mulla oli varhainen keskenmeno kun oli niin kivuliaat menkatkin en kyllä keksi että miksi muuten mulla oli hcg virtsassa...

Vierailija
39/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vain jatkan jännittelyä....

toivottavasti jenni huominen testi näyttää plussaa..

joku oli käsittääkseni samoilla kp.lla ku minä..

mulla on lämmöt edelleen 37+ ja päivällä tuli sit nukuttua torkutkin vaikka

yöllä nukuin 9h...

valkovuotoa on aika runsaasti ja joskus nipistää navan kohdalta...

keskiviikkona voikin sit taas testata ku tulee postista testejä...

kunhan vaan täti pysyy pois...

Vierailija
40/45 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perästä tullaan, toivottavasti ;)

Nyt kp 24/26-28 ja testaan perjantaina, silloin on kp 28, siis jos ei menkat yllätä. Sitä ennen en edes osta testiä valmiiksi, kun tiedän että en malttaisi olla testaamatta, jos se testi tuolla kaapissa olis.

Mulla on nyt yksi oire, josta voisin melkein varmaksi päätellä, että olen raskaana ;) Nimittäin kahvi on alkanut etoa. Vielä viikko sitten meni 3-5 kupillista päivässä, mutta nyt on muutaman päivän ajan alkanut oksettaa sen jälkeen, kun olen juonut kahvia, eikä sitä tee edes yhtään mieli, vaikka ennen oli ihan pakko saada monta kuppia päivässä.

Eli toiveet on korkealla ;)

Tämä menkkamainen jomottelu on myös jatkunut oviksesta lähtien, normaalisti menkkakivut alkaa korkeintaan muutama tunti ennen kuin menkat alkaa.

4 pitkää päivää edessä, ennen kun pääsee testaamaan.

Vahvoja plussia kaikille

toivottelee Myy