Olin viime yönä erään kuuluisan rokkibändin laulajan kanssa
Oli tosi ihana ja kiihkee yö.
Mä ihan leijun vieläkin. Lupas soittaa mulle.
Kommentit (56)
Taidan jättää suihkun väliin ja nuuhkutella ihoani.
olit ehkä hänen 2384 valloituksensa...
Aika montakin kertaa, meillä on yhteinen lapsikin. Tosin olemme eronneet, kun tämä laulaja ei osannut pitää mikkiään housuissaan :)
Pidä vaan illuusiosi, eivät ne muusikot ja kuuluisat rokkarit sen ihmeellisempiä ole kuin muutkaan. Nuorena itsekin luulin niin.
No paraniko itsetunto? Muusikot kun ei tunnetusti ole mitään teräviä niin...
Jos et kehtaa kertoa, niin kerro edes musiikkityyli jota edustavat... :D
Oli kivaa. Vähän mua kyllä ihmetyttää että joihinkin naisiin vetoaa julkkikset, niitten ei tartte kuin sormia napsauttaa niin on eukkoja rivissä valmiina. En ihan vaan periaatteesta ryhtyis moiseen. Vaikk toisaalta, jos haluaa yhdenillanjuttuja, niin miksei sitten vaikka jonkun rokkarin kanssa..?!
Uusin biisi soi jatkuvasti radiossa
miksi moisia vastauksia. Kyllä, on ihan mahdollista, että joku nainen harrastaa seksiä jonkin rokkitähden kanssa. En ymmärrä, miten se tekee jostakusta jotenkin huonomman ihmisen? Miten oikeuttaa huorittelemaan? Kai nyt suurin osa meistä palstailijoista on joskus seksiä harrastanut?
Ihme meininkiä. Ei mulla ainakaan käy yhtään kateeksi toisten seksivalloitukset, eikä toisaalta myöskään vihastuta.
No paraniko itsetunto? Muusikot kun ei tunnetusti ole mitään teräviä niin...
Mikähän tämmöisen voi kirvoitaa?
Luultavasti saat sitä soittoa odotella aika pitkään, mutta toivotaan toivotaan!
Vaan ihan henkilöön. Ihme väite tuo, että muusikot olisivat tyhmiä, on heissäkin tyhmiä, tottakai, mutta ihan samanlaisia ihmisiä ovat kuin "muutkin". Osa leijuu, osa ei.
t. se tunnetun laulajan kanssa naimisissa ollut ja paljon noita kuvioita nähnyt.
Joo pedofiili sopisi kuvaan hyvin :) Bändärit on kyllä lapsellisuudestaaan huolimatta säälittäviä. Bändäri on synonyymi katuhuoralle sillä erolla, ettei siitä saa kun taudit :)) Mun mies sanoi joskus hyvin, että hän ei pystyisi bändärin kanssa olemaan koskaan, koska sellainen ihminen ei arvosta itseään pätkääkään.
http://www.city.fi/artikkeli/Backstagen+ruusut/1466/
”Siis siitähän ajatellaan, että on huora.”
Ai kaikki rokkitähtien kanssa seksiä harrastavat naiset ovat bändäreitä? Oikeasti mammat. Teidän kaksinaismoraalinne on kuin raikas tuulahdus viktoriaaniselta ajalta.
Voidaan käyttää kahdessa merkityksessä.
Urbaani sanakirja sanoo sinusta seuraavaa:
1) Bändäri, naisihminen, joka jahtaa rockkareita ja tavoittelee seksiä heidän kanssaan.
2) Naispuolinen rockartisti, joka on joko myynyt musiikilliset periaatteensa tai elää holtitonta elämää.
- Takahuoneen edusta oli taas mustanaan rockhuoria.
Muuttaako se seksin laatua jos toinen osapuoli on kuuluisa? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun ei ole kokemusta :O
Ai kaikki rokkitähtien kanssa seksiä harrastavat naiset ovat bändäreitä? Oikeasti mammat. Teidän kaksinaismoraalinne on kuin raikas tuulahdus viktoriaaniselta ajalta.
Siinä tapauksessa, että on hänen kanssaan muusta syystä, ei esim tunne pantavaa ennen eikä tiedä hänen statustaan. Rockhuorat on mun asteikolla valitettavasti erittäin alhaalla, sama se tosiaan jos panee jotain surkuhupaisaa Harkimioa tai suomalaista ns näyttelijää. Se on vähän kuin hullulle hoitoa eli kyllä silloin on naisella päässä vikaa.