Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä shampoossa on sinusta paras tuoksu?

Vierailija
06.03.2011 |

Hiusshampoo, mikä on parhaimman hajuinen? En tarkoita muita ominaisuuksia vaan jos valitsisit shampoon vain sen tuoksun perusteella niin minkä ottaisit? Onko haju pitkään pestyissä hiuksissa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Panthenen shampoo! Haju pysyy pari päivää hiuksissa ja on niin mun mieleen että

Vierailija
2/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin ihan perushalpaa Linna-shampoota ja se tuoksuu tosi ihanalle. En tosin nyt tiedä miten kauan kun sitten panen hoitoaineen ja vaahdon ja kiinteen mutta pestessä ja sen jälkeen on kiva tunne. Edellinen shampoo oli x-tra-merkkistä ja sen haju oli niin vastenmielinen että puoli pulloa oli pakko heittää pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä suosikkina Headshot. Tosin niiltä on lopetettu ne herkullisimmat tuoksut ja tilalle tullut neutraalimpia.

Vierailija
4/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet ja Urtekramin ruusushampoo. Mulle keinotekoiset hajusteet tekevät pahan olon. Joskus lainasin jonkun kaverin jotain Tigiä, ja oli kyllä niin järkyttävän imelä haisu, että piti seuraavana päivänä pestä hiukset uudestaan (normaalisti pesen joka toinen päivä).

Vierailija
5/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä suosikkina Headshot. Tosin niiltä on lopetettu ne herkullisimmat tuoksut ja tilalle tullut neutraalimpia.

Muutenkin olen ihan pihalla, kun vähän aikaa sitten uudistivat sarjaa.

Onneksi Dumb Blonde on edelleen jäljellä ja siinä ylimakea tuoksu :)

6

Vierailija
6/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja joskus laittanut ja imelä haju seuraa nokassa kun päätä kääntää

Vierailija
7/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota siis vielä myynnissä?

Vierailija
8/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

urban antidotes recovery shampoo ja hoitis tuoksuu ihan täydelliseltä.

Vierailija
9/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuski-karpalo. Tuoksuu varsinkin pestessä ihanalle. Itse käytän toista hoitoainetta, joka peittää tuon tuoksun muuten varmaan jäisi vienosti tuoksumaan. Oriflamen kiiwi-appelsiinikin tuoksuu ihanalle mutta hoitoaine taas ei ollu yhtä miellyttävän tuoksuinen.

Vierailija
10/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tigin merkki tuoksuu kaikista makeimmalle?

Jota siis vielä myynnissä?

Mun mielestä toi mun aiemmin mainitsema Dumb Blonde on tosi makea. En tiedä tarkkaan, mitä noita on vielä myynnissä ja mitä uusia on tullut, mutta toi blondishampoo on käyttämistäni tujuimmasta päästä. Shampoo on sellainen hedelmäisen tai marjaisen vaahtokarkkimainen ja hoitoaine toffeemainen. Väritkin on sopivasti pinkki (shampoossa) ja kullankeltainen (hoitoaineessa).

6

Vierailija
11/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuoksu säilyy aika kauan.

Vierailija
12/16 |
06.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ Vanilla Café... Tulee mieleen lapsuuden Nami Nami - vanukkaat, se Jesse Jääkarhu-niminen, vaniljanmakuinen. Muita mielleyhtymiä mm. Panna Cotta ja sukulaistädin hajuvesi.

Ei jää hiuksiin tuoksumaan ainakaan mulla, mutta hiuksia pestessä on pakko nuuhkia saippuaisia käsiä :)

Lisäksi ominaisuuksiltaan ihan napakymppi, suosittelen :) Eikä sisällä silikoneja!

Vierailija
13/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen shampoo

Vierailija
14/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Vanilla Cafe on ihanaa. Mulla jää tuoksu hiuksiin.

Vierailija
15/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin punainen appelsiini.

Vierailija
16/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervasamppoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi